Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Har ett par tunna ridhanskar som är gjorda i ett tunnt mockaliknande material som blivit lite skitiga... Har aldrig haft några i detta...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: _Tullamore_
·
D
Utrustning Hejsan;) Jag är på jakt efter en ny säkerhetsväst:) Jag undrar därför vilka märken ni tycker är bra och prisvärda:smirk: Lägg gärna in...
Svar
15
· Visningar
3 999
Senast: hobbe
·
T
Utrustning tjoho, måste köpa nya skor att ha hos hästen/i stallet/rida i nu snart.. har vanliga blundstone m stålhätta (trivs inte med dom,, så...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: touched
·
Utrustning I nyaste tidningen Ridsport så finns det mot slutet ett hoppekipage från Brasilien vars häst har ett nätt fint hackamore.Alltså inga...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: _Tullamore_
·
E
Utrustning Skall ut i ridskodjungeln och behöver era tips på de bästa, snyggast ridskorna, jods eller kängor spelar ingen roll, skriv gärna var ni... 2
Svar
23
· Visningar
4 344
Senast: Bison
·
O
Utrustning Jag har så smått börjat tömköra min häst och använder för närvarande en Globus tömkörningsgjord, två longerlinor och en longerpisk...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: mackan
·
B
Utrustning hej jag ahr hört mkt tjafs eller vad det nu e om att man inte ska rida med pessoa osv. men jag har aldrig fått ett svar om VARFÖR man...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: mackan
·
Utrustning Jag har läst trådar om bomlösa sadlar i flera timmar nu, och är full med tankar och funderingar. Jag är ute efter en bomlös sadel...
Svar
10
· Visningar
1 220
Utrustning jag köpte ett par begagnade höga kusten,och jag har knappt använt dom.. är dom väldigt små i storlekarna eller? säljaren sa då att...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Fibusen
·
H
Utrustning Våran shettis har knottallergi och behöver ett exemtäcke. Men jag har stora problem med att hitta ett i rätt storlek. Köpte minsta...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: carran
·
Utrustning Vilket är bäst? hållbarast? skyddar bäst? väger mest (vill att bootsen ska vara lätta och skydda bra) ger mest skavsår :crazy: , ja...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Jardina
·
Utrustning jag söker nya ridstövlar! först och främst ett par som är gudomligt sköna! :love: sen gärna den billigare varianten eftersom jag mest...
Svar
5
· Visningar
1 250
Senast: Fibusen
·
Utrustning Är det något att ha? Det för 195kr. Eller ska man satsa på ett lite dyrare?
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: Jonna86
·
Utrustning Sånna dära träns som man såg typ överallt "förr i tiden" med färgat foder. Jag vill ha ett vanligt träns, aachengrimma el...
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: Friida_
·
Utrustning Jag har kollat igenom trådarna om Horse Guard täckena men då jag precis bestämt mig för att köpa ett så undrar jag om ni som har dem kan...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Vilken typ av stång är "snällast" att ha på en ung och känslig häst, som inte har alltför mkt plats i munnen? Korta skänklar fattar jag...
Svar
10
· Visningar
1 090
Senast: Spider84
·
S
Utrustning hejsan skulle behöva lite tips om vilka färger som passar till mon häst ahn är ett halvblod och är fux! Här kommer lite bilder på...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Henny92
·
Utrustning Jag ska snart åka ner till Österrike och tävla (reining). Vi kommer att resa i etapper, först åker vi ner till Skåne och stannar där...
Svar
5
· Visningar
752
S
Utrustning hejsan skulle behöva lite tips om vilka färger som passar till mon häst ahn är ett halvblod och är fux! Här kommer lite bilder på...
Svar
3
· Visningar
687
H
Utrustning hade tänkt inhandla en ny kavaj i falsterbo :idea: någon som har några förslag, gärna bilder, pris osv :bump: 2
Svar
29
· Visningar
1 834
Senast: pollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka