Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Hej När jag var och shopade lite härom dagen så såg jag att dom sålde ett flughalsband till häst. Placerades på halsen/nacken. Såg...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: LillaMy84
·
K
Utrustning jag kunde inte hitta min förra tråd så jag försöker igen :rofl: jag äger ett tretton årigt arabiskt fullblod som heter Kotten. när jag...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: Arriba
·
Utrustning Har hört att vanliga 2-delade tränsbett "slår" upp i gommen på hästen när man rider, så jag tänkte byta. Men vad ska jag ha för bett då...
Svar
18
· Visningar
892
Senast: Vannie
·
Utrustning Ja får starta en ny tråd då för att ta tag i problemen med hästen. Har titta i Hööks, Börjes och Lillstaven på barbackagjord och det...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Vannie
·
Utrustning Lite spinoff på vilses bettråd. Konstruktiv som jag är tänkte jag att vi kunde börja lära (av) varandra och börja lära mer om bett. Så...
Svar
2
· Visningar
1 312
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Massören var ute och klämde på hästen för 1½ vecka sen, hon sa att sadeln låg i bakvikt och tryckte och att jag skulle köpa kilpadd. Så... 2
Svar
22
· Visningar
2 821
Senast: LitenSnigel
·
R
Utrustning Jag behöver lite tips på olika bett ni tror kan passa till min pålle. Är en valack på 12 år e:electro. problemet jag har är att han... 2
Svar
37
· Visningar
2 984
Senast: stregan88
·
Utrustning Har ett gammalt bett som blivit rostigt. Vad kan man använda för att rengöra det? Är väl tänkt att jag ska kunna använda det så är... 2
Svar
38
· Visningar
7 188
Senast: korytko
·
G
Utrustning Jag har en Arab som är i stort behov av en ny sadel, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha... Jag vill ha en ganska billig... 2
Svar
21
· Visningar
1 648
Senast: korytko
·
N
Utrustning Jag har inhandlat en islands-nosgrimma! Ni hörde rätt! ;) Tänkte använda den och rida enbart på den (bettlöst).. Kan tyvärr inte... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 839
Senast: Sparf
·
Utrustning Har ni någon att rekommendera av bra kvalité? Söker alltså en vanlig svart magplattegjord som får kosta max en tusenlapp (men behöver...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: Widerberg
·
Utrustning Imorgon ska jag och hästen iväg på sadelutprovning på Sharpman. Vet ju i stora drag hur det går till, men ni som har varit där kan ni...
Svar
2
· Visningar
645
A
Utrustning Vet nån vart man kan köpa Professional's Choice benskydd samt Domani Transportskydd? Vill köpa via en internetbutik men hittar ingen som...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: r_freddy
·
Utrustning Hittade inget bra svar på min fråga så jag gjorde en ny tråd.. :angel: Om man ska prova bettlöst för första gången på sin häst... 2
Svar
20
· Visningar
1 469
Senast: Ingela_S
·
Utrustning Finns det att köpa enbart ilägg till padd, till bomfria sadlar någon annanstans än på torison.se? Tänkte om det finns billigare att få...
Svar
4
· Visningar
683
M
Utrustning Majoriteten av hästarna jag ser när jag är ute och tävlar har sådana sadlar. Vill veta lite mer om dess funktion. Vad gör det för...
Svar
8
· Visningar
1 336
Senast: oopsie
·
S
Utrustning Jag har k¨pt mig en JW.hjälm:banana: men är det töntigt å rida med den på dressyrtävling?? 2
Svar
23
· Visningar
1 794
Senast: Ickiz
·
Utrustning Har äntligan hittat ett par stävlar som passar min plånbok och ser snygga ut, samt finns i rätt storlek, men nu vill jag vet hur de är...
Svar
14
· Visningar
998
Senast: skogersson
·
Utrustning Har Hööks tagit bort den ur sortimentet?:eek: :eek: Vart kan man annars köpa den förutom på Börjes? Det känns så meningslöst att...
Svar
15
· Visningar
1 566
Senast: pinky
·
Z
Utrustning ...lägger ni på hästarnas och ryttarens (er själva) utrustning per år ungefär? Jag skulle vilja kolla lite hur mycket folk lägger i...
Svar
19
· Visningar
1 249
Senast: Muffe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka