Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Var hittar man det? Vill helst ha i ponny/cob längd .
Svar
1
· Visningar
580
Senast: cristobal
·
N
Utrustning Finns det? Jag måste ha en sån :p 2
Svar
21
· Visningar
1 582
Senast: Notorius
·
Utrustning Någon som har den hoppsadeln? Duger den för uteritt i regnväder och hoppning på lägre höjder? Vilka ryggar passar den? Berätta,är nyfiken:)
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Zolimita
·
Utrustning Var hittar jag ett svart träns med vitt foder på nosgrimman.Och på pannbandet ska det vara ett vitt sträck mitt i inte fodrat...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Megs
·
C
Utrustning Surfade runt lite & hittade några häftigt utformade borstar av märket Oster Equine Care Series™. Undrar om det är någon som har dom &... 2
Svar
30
· Visningar
2 048
Senast: panaccea
·
Utrustning Är det någon som har/har testat denna sadel? Hur är den att sitta i? Hur mycket stöd för skänkeln? För er som inte visste det så finns...
Svar
7
· Visningar
1 980
Senast: Havregryn
·
Utrustning Ska inhandla nya skydd till hästen och tänkte då också köpa boots, främst för att skydda när jag klättrar och hårdare jobb. Men vilka... 2
Svar
26
· Visningar
5 401
L
Utrustning Mitt ofodrade regntäcke åkte på nu när det regnade.Satte på det på em.och på fm.dagen efter så hade det gått igenom.Det hade då i och...
Svar
6
· Visningar
668
Senast: Jenny1
·
S
Utrustning Någon som har/haft eller vet någon som har ett Aspen Combo WeatherBeeta? Jag har ett sådant som jag fick med hästen. Jag tycker det är...
Svar
6
· Visningar
1 211
M
Utrustning har köpt en ny häst i veckan och han hade ett special bett undrar nu om ngn vet vart man kan köpa det ??? förra ägaren visste inte...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: mozzi
·
J
Utrustning Jag vet att bettrådar är så otroligt uttjatade men jag måste få lite förslag. Tävlingsponnyn går på vanligt tredelat tränsbett nu, men...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: pajaztar
·
Utrustning Bild1 bild2 I produktbeskrivningen står det att denna tyglen (tillsammans med vanligt träns) skall hjälpa hästen att återfinna sin... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 423
Senast: psychogrrl
·
Z
Utrustning Hej ! Är det många som har en 1 1/2 hästars transport Har funderingar på det för att få ner vikten lite .(kommer ändå aldrig köra 2st...
Svar
19
· Visningar
1 686
Senast: Adnoc
·
Utrustning Imorgon ska jag och hästen iväg på sadelutprovning på Sharpman. Vet ju i stora drag hur det går till, men ni som har varit där kan ni...
Svar
6
· Visningar
3 292
Utrustning Hej Skulle vilja höra er åsikt. Hästen ömmar en handsbredd bakom sadel. Ska ta ut hovslagare, har pratat med vet och ska prova med en...
Svar
15
· Visningar
847
Senast: Inka-90
·
Utrustning Håller på kollar efter en dressysadel, har hittat en globus beg, har en globus hopp idag som passar pållen bra, dock är dressyrsadeln en...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: bigganl
·
T
Utrustning Alla ni med "sadelrutin"... Ska åka och titta på/prova en Spalding dressyrsadel till mig och min lilla kicka. Den har träbom och nu...
Svar
1
· Visningar
1 549
Senast: bigganl
·
B
Utrustning vad rekomenderar ni för ngt medel till sadel o träns???
Svar
14
· Visningar
1 244
Senast: Havregryn
·
Utrustning Var i hela friden hittar man det nu för tiden? Vanliga vita, ribbade, hela gummiboots - inte hoppvarianten, utan de vanliga.
Svar
3
· Visningar
560
Utrustning hylla i sadelkammaren? :) Att lägga täcken och schabrak på samt förvara lite div. skötselartiklar på som ligger typ i...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka