Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Visst var det en tråd för längesen om att beställa kataloger från utlandet?? Hur blev det? Jag var på Carinas hemsida och såg ett...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Novelette
·
Utrustning Rids de med eller utan kedja?
Svar
16
· Visningar
1 136
Utrustning Har alltid smort min mitt läder med effeax läderbalsam o rengjort med vanlig lädertvål i blå förpackning. Har nu träffat på en som...
Svar
2
· Visningar
975
Utrustning Hej, är det nån därute som prövat det nya eksemtäcket från sverigetäcket-ryttargården och kan tala om vad ni tyckte om det?:confused:
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Bison
·
M
Utrustning Ibland undrar man vad tillverkarna tänker med när dem gör ridkläder! Jag har en CRW jacka med fleecefoder som är varm och bra på alla...
Svar
17
· Visningar
1 426
Senast: Megs
·
S
Utrustning hejsan.. jag ska köpa ett nytt träns och tävla dressyr med, jag har redan 3 träns ett pullar, ett vanligt engelskt, och så en remont... 2
Svar
32
· Visningar
2 088
Senast: moonlightgarden
·
F
Utrustning Vad ska jag använda för nosgrimma till ett gagbett... asså en vanligt ledat gagbett... spelar det någon roll... har aldrig använt det...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Fullblod
·
S
Utrustning Jag har fått ett litet dilemma, fast ändå inte. Travaren hemma gillar troligen inte bett. Jag har haft tre olika bett på honom sen...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: Sparf
·
Utrustning I färgerna sand, kitt, vanilj och nougat. Jag är värdelös på att hitta sådant. Skall ej vara fleecelindor :angel:
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: The_grinch
·
L
Utrustning Ser ut som att det ska vara ventilationshål i taket på min men det är det inte.Tänkte om det kan vara nåt de missat i produktionen eller...
Svar
4
· Visningar
1 053
Utrustning Har tråkiga vanliga stigbyglar och såna m gummiband på sidorna till alla mina sadlar, och tänkte försöka byta ut dem. Vill nog ha... 2
Svar
21
· Visningar
1 521
Senast: bambi82
·
J
Utrustning Någon som fått problem av att använda bomlöst? Och då menar ja inte av den där trägrejen (inte alltid trä men) vid manken, utan att... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 814
Senast: charmant
·
S
Utrustning ni vet sån där fårskinns pad som är så fina.. har ni den sommaren också elr bara på vintern? ska man tävla i den elr vad tycker ni...
Svar
11
· Visningar
852
Senast: Olympus
·
B
Utrustning jag ska äntligen få köpa min älsklings häst :D o nu är man ju sådär ivrig me att man bara vill iväg o handla alla saker o prylar man...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: bii
·
Utrustning är det någon som kan tipsa mig om var jag på nätet kan beställa en gul grimma och ett gult schabrak? Jättetacksam för tips! B*rjes och...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: C_V_B
·
Utrustning Åhhh....NEJ..... Red Lippan som vanligt med Strömbergssadeln igår.... Vi red en under bar tur i skogen med "nysadelknarr" :angel...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: palle
·
T
Utrustning Jag har letat och letat i flera veckor nu, i hästsportbutiker, i bygg och båtaffärer, hobbyaffärer m.m, men lyckas inte hitta ett bra...
Svar
19
· Visningar
2 098
Senast: bigganl
·
Utrustning Är det någon som har den? Bu eller bä? Hur pass ställbar är den?
Svar
10
· Visningar
1 113
Utrustning Har fått testa en sadel som jag har glömt bort namnet på. Mclarren eller liknande tror jag att den hette. Har för mig att den görs i...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: Kardinal
·
E
Utrustning Hur räknar man ut tummen på en sadel?? Lägger man helt sonika tummen och räknar, eller hur gör man?
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Elemmírë
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025