Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning En fråga ang. benskydd och storlekar. Det finns ju ponny, cob och full. Och sen finns det ju S, M, L. Kan man säga att följade...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Bison
·
E
Utrustning Har suttit och sökt runt lite här på buke, i hopp om att få bra tips på stövlar. Men det känns nästan ännu svårare nu! :smirk: :crazy... 2
Svar
27
· Visningar
1 705
Senast: Sparf
·
Utrustning Jag har på inrådan av min equiterapeut köpt ett myler kombinationsbett med en ring, bild på bettet (fast jag har bara en ring på mitt)...
Svar
15
· Visningar
6 838
Senast: ssannna
·
Utrustning Får ge mig ut på sadeljakt nu igen:angel: :smirk: . Vad kan passa denna damen, om man tänker på ryggens svängning? Ska ge mig in...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Mitt sto är en expert på att göra illa sej, sårvård är lika naturligt för oss som en vanlig rycktning är för andra hästägare och hästar...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: The_grinch
·
V
Utrustning någon mer som har förälskat sig i de keltiska tränsen på ka*pres? :love: :love: :love: synd att man inte har den plånboken :( 2 3
Svar
45
· Visningar
10 280
Senast: psychogrrl
·
Utrustning Precis som rubrken..inatt hade jag en dröm om att min hovslagare skulle sko min Lippa med gummiskor, och dom var ROSA :love: :love... 2
Svar
23
· Visningar
1 816
Senast: Olympus
·
M
Utrustning *suck* Hatar alla dessa flughuvor, de ställer bara till besvär! :devil: Min lilla fullblodsvallack är så känslig i sina ögon att han... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 514
Senast: nyponros
·
D
Utrustning Har sett att dom finns i olika färger för olika vikter. Den lägsta var den brune med 60kg men kan man ha den även om mam väger mindre ?
Svar
8
· Visningar
865
Utrustning Ska köpa nya transport skydd, antingen ett par begagnade (i princip oanvända) av en kompis, det är ett par från svea sverigetäcket eller...
Svar
12
· Visningar
895
Senast: FadeAway
·
J
Utrustning Nån som vet om N.E.W benskydden är stora i storlek? Ser identiska ut med Veredus Pro-Light tycker jag och i dem (Verdus alltså) har min...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Notorius
·
Utrustning Jag är så jädrans dålig på att söka samt förstå TR så jag frågar alla andra som är duktigare :) Jag ska alltså sy ett dressyrschabrak...
Svar
18
· Visningar
3 246
Senast: Gwaeron
·
Utrustning Finns det inga som har exakt samma passform som Pikeur men kostar mindre? Sugen på några nya men jag är bortskämd med passform eftersom...
Svar
9
· Visningar
913
·
N
Utrustning Någon här som använder det? Jag tänker byta nästa gång vi skor, men skulle vilja höra åsikter från de som använder dem. Man kan bara...
Svar
7
· Visningar
1 281
Senast: Notorius
·
Utrustning Jag ska köpa en bomlös. Valet står mellan Börjes bomlösa. Vill inte ha deras padd utan tänkte då köpa en skito. Pris = ca 4600 kr...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Sparf
·
I
Utrustning Hej, jag fundera på att betälla en RICHARD DAVISON DRESSYR SADEL från Hööks. Är det någon som vet om den är bra ? Det är meningen att...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: CarEr
·
E
Utrustning Letar efter en riktigt STARK och bra klippmaskin, som klarar tjock, f-e-t nordispäls :crazy: Sladd eller sladdlös spelar ingen roll...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: ESH
·
Utrustning Någon som vet om man får låna hem sadlar från hööks??? snabba svar tack. Vad betyder N och vad betyder V? står såhär N16,5" V17,5" ?
Svar
6
· Visningar
611
C
Utrustning Ska ta hem och prova en beg. Anky dressyrsadel och undrar lite över vad ni tycker om den, både bra och dåligt. Sökte i forumet, men...
Svar
13
· Visningar
5 108
·
Utrustning Som rubriken säger så söker jag det ställe /ställena där dom säljs... PMa mej adresserna igen....please....jag har råkat radera...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka