Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Utrustning Nån som vet nån internet affär som har MT? MVH Wilden
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Wilden
·
J
Utrustning Nån som beställt därifrån? (är en tysk postorderaffär men det går att beställa därifrån världen över). Vad gick frakten på? Är inte...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: Jenna
·
E
Utrustning :bump: :bump: Var där igår och fyndade! En ljusblå piké, pannlampa, spö, Mobilhållare, och jubileumsridbyxorna för 130:-...
Svar
6
· Visningar
1 143
G
Utrustning Vet inte om tråden hamnar rätt, men testar. Har provat i princip alla eksemtäcken på marknaden, och inte ett enda håller för min... 2
Svar
21
· Visningar
3 263
Senast: mirjada
·
Utrustning Idag lånade jag hem tre sadlar från butiken. Jag var från början rätt skeptisk till att över huvud taget hitta en som skulle kunna... 2
Svar
35
· Visningar
7 919
I
Utrustning Hej, Är det någon här som testat dessa http://ponnyprakt.se/product_info.php?cPath=51&products_id=285 och kan tala om för mig hur de... 2
Svar
31
· Visningar
2 386
Senast: Jenny1
·
Utrustning Min häst trampar sig på bak fötterna när jag rider. tänkte då både idag och igår att ja, jag sätter på honom bootsen. det tog inte mer...
Svar
11
· Visningar
903
Senast: YaHilweh
·
S
Utrustning Hittade en sadel med rätt bomvidd och sits (billig också) till min 3-åring, säljaren säger att den har legat på en islänning och nu är...
Svar
7
· Visningar
732
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av en sådan? De ända liknande sadlar jag har provat är Bent sadlarna, så om någon kan jämföra med dom...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Betazoid
·
Utrustning Jag tror min hästs bogblad sitter väldigt långt bak och jag har provat massa sadlar men alla ligger precis vid bogbladets bakre kant...
Svar
12
· Visningar
1 239
Senast: Camilla_H
·
L
Utrustning ...någon som vet var man kan köpa ett? Skall vara till en Welsh M. med litet huvud. Hon har P/Sh i träns. Har ringt runt till alla...
Svar
2
· Visningar
1 429
Senast: lilleman
·
A
Utrustning Jag ska såsmåningom köpa ny kavaj och jag vill ha en lite mer speciell kavaj denna gången. Typ en JW, eller Kingsland med annorlunda...
Svar
7
· Visningar
756
Senast: Ickiz
·
A
Utrustning Jag har sett pannband med hästens namn i strass eller vad man ska kalla det. Syns mest på ponnytävlingar. Vad kan man köpa sådana... 2
Svar
20
· Visningar
1 889
Senast: alex_415
·
R
Utrustning Er på jakt etter et litt spesielt kjørebitt til ponnien min, men har ikke funnet noen her hjemme i Norge så nå prøver jeg å ser om jeg...
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: pinky
·
Utrustning Usch, nu fick jag verkligen dåligt samvete när jag satt och pratade med en kompis och påmindes om det faktum att min stackars treåring...
Svar
3
· Visningar
1 197
Utrustning Ang. Denna tråd har jag nu bestämt mig för att köpa ett Pessoa schabrak till min häst som hon kan ha på tävling tsv. Men vilken färg ska... 2
Svar
23
· Visningar
2 155
Senast: Bison
·
Utrustning Någon som vet om de kommit ut i handeln än och vad de kostar?
Svar
17
· Visningar
1 538
Senast: alex_415
·
N
Utrustning Hur funkar detta bettet? Finns i rakt med
Svar
8
· Visningar
2 568
V
Utrustning Hur vet man att hästen trivs med bettet igentligen? Min sköthäst verkar inte alls trivas med varken 2 eller 3 delat, han bara tuggar... 2
Svar
22
· Visningar
2 210
Senast: Centaur
·
Utrustning ...vad behöver man sedan mer i utrustningsväg till sadeln? Går det att använda de "gamla" vanliga stiglädrena och stigbyglara som jag... 2
Svar
34
· Visningar
3 260
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka