Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Till min bomfria FreeForm sadel letar jag efter en sadelpad att ha mellan schabrak och sadel för att lyfta sadeln från ryggraden. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 954
Senast: najo
·
E
Utrustning Såna med gummisnodd på sidan eller kanske någon annan finurlig säkerhetslösning. De ska vara rejäla med lite tyngd i, ganska bred...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: spot
·
P
Utrustning ....är det någon som har köpt det täcket från Hööks? Såg att dom hade rea på det nu och ska slå till :D ska även köpa vinterstövlar...
Svar
6
· Visningar
620
Senast: Bison
·
C
Utrustning Vet nån var man kan få tag i lite kraftigare, men mjukt nylonband, som man kan använda till att sy eget träns/huvudlag? Visa gärna...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Coffeaclub
·
Utrustning Har nu mailat till olika sadelmakare och fått olika svar:confused: Har en globus clic cc som är semiull stoppad, min fråga är om dom...
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: Sparvoga
·
Utrustning Hur är det täcket? Är det tjock fleece? Undrar eftersom pållen ska åka transport i 2 timmar( 4 timmar med resan hem) i nästa...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: EQL
·
Utrustning ..vad rengör och smörjer ni sadlarna med??? Enligt Prestige så ska man ju bara använda deras speciella produkt Prestige Leather Elisir... 2
Svar
25
· Visningar
3 691
Senast: Jenna
·
G
Utrustning vad tycker ni om detta 3in1 träns från "bole.nu" 2
Svar
22
· Visningar
1 739
Senast: moonlightgarden
·
Utrustning Ni som har stallskåp i sadelkammaren där ni förvarar sadeln etc. vad har ni för garderober/skåp och var har ni fått tag i dom...
Svar
13
· Visningar
2 602
Senast: Chili
·
W
Utrustning En fråga om säkerhetsvästar. 1. Kan man köpa en begagnad? Jag har hört att de liksom anpassar sig efter kroppen, kanske inte så bra...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Wannaberyttarinna
·
Utrustning Eller hur??? Bara sadel http://http://s57.photobucket.com/albums/g228/Salasolen/th_sadel.jpg Med ludd... 2
Svar
30
· Visningar
2 664
Senast: Ingridl
·
B
Utrustning Vart kan man köpa shabrak som passar till dressyrsadlar med enkelkåpa? Såna som är uppbygda fram alltså. Har kollat på H**ks och B*rjes...
Svar
6
· Visningar
758
Senast: Centaur
·
K
Utrustning hade en diskussion med en kompis om halsförlängare, skulle va kul o höra era erfarenheter. i vilka sammanhang har ni använt... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 554
Senast: sofy
·
Utrustning Varit på Strömsholm idag och handlat lite. Var ganska skönt med lagom mängd folk, även fast det var klämdag var ju inte alla lediga frå... 2
Svar
27
· Visningar
2 070
Senast: Notorius
·
L
Utrustning Hej jag såg ettdöläkert träns när jag var ifinsta och tränade Det var kastanjbrunt.. och pannbandet var V ringat och det såg ut som om...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Magic_Mac
·
N
Utrustning Har hittills använt fårskinnsilägg till senskydden på ena pållen p.g.a. att skydden annars skaver upp sår på ett överben som sitter lite...
Svar
14
· Visningar
814
Senast: _NMBA_
·
Utrustning Är på jakt efter en hoppsadel till hästen och har hittat en intressant som jag ska åka och hämta i helgen som kommer. Saken är den att... 2
Svar
26
· Visningar
1 717
·
Utrustning Green star. Hur är de i bommen? rak eller svängd?
Svar
19
· Visningar
1 151
·
Utrustning Min fröken fräken gillar inte bett. Rider henne på hackamore med ponnyskänklar, funkar utmärkt i skogen och i hoppningen men i...
Svar
9
· Visningar
1 798
C
Utrustning Har du ridit med repgrimma? Har ett 4 m grimskaft och undrar hur jag fäster det som tyglar. Vad är viktigt att tänka på när man rider... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 768
Senast: Alazan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka