Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Är på jakt efter ett par snygga såna nu. Tips? Kollade på dom här från mountain horse, skitsnygga men är lite tveksam till att dom är i... 2
Svar
38
· Visningar
2 510
Senast: Tildson
·
Utrustning Är det nån som rider på ett sånt bett fast med gummibett istället? Vad tycker ni om det? Varför rider ni med sånt? nån speciell "funktion"? 2
Svar
29
· Visningar
2 758
Senast: Jenny1
·
E
Utrustning Ja ni vet sådana ringar som ofta sitter på snabbspännen i bogen på täcken. Som man knäpper karbinhaken i.. Finns också på Torsions...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: mag
·
T
Utrustning Jag har under längre tid använt ett gummiklätt pelham när jag ridit ut p.g.a att hon är ganska nervig och het när man rider ut. Det var...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: Nyrelski
·
T
Utrustning Hej skulle så gärna vilja köpa mig en begagnad dressyrsadel, men vet inte vad jag skall leta efter är endast 156 lång och nätt i typen...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: MoQ
·
W
Utrustning Går det ? Jag har ett Tabacco färgat träns som jag skulle vilja ha i en lite mörkare färg, hur gör man ?
Svar
3
· Visningar
787
Senast: _Waccardi_
·
N
Utrustning :bump: Hej!Jag undrar hur man tar reda på vilken storlek på sadel hästen ska ha?Hur mäter man det? Jag fick med en sadel till häst vid...
Svar
1
· Visningar
700
I
Utrustning Min mamma är medryttare på en fd varmblods travare som har ganska ont i ryggen och väldigt ont i benen. :'O Hästen har varit hos...
Svar
7
· Visningar
831
Senast: ii-d-a
·
O
Utrustning Vad föredrar ni- hårda shortchaps (stövelskaft) eller "mjuka"? Motivera gärna. Tack på förhand! :)
Svar
3
· Visningar
844
Senast: overtyre
·
Utrustning Fast för alltid, Jag har provat en bomlös sadel på min lilla häst:love: Det går knappt att beskriva denna underbara känsla:D Helt... 2
Svar
31
· Visningar
2 253
Senast: TinyWiny
·
S
Utrustning Behöver hjälp och tips. Vår dressyrponny är mycket känslig i munnen. Behöver bara krama tygeln försiktigt för att få honom att reagera...
Svar
14
· Visningar
982
Senast: stalldräng
·
N
Utrustning Vilken hjälm tycker ni är snyggast av Gpa Classic, titium och speed air? Strunta i prisskillnaden. Vilken skulle ni köpt? 2 3
Svar
41
· Visningar
2 487
Senast: foxtrot
·
Utrustning hej! ska sälja min c-ponny och köpa en ny (c-)ponny. har en ganska fin (1 år gammal) apaloosa sadel, svart. skulle ni behålla... 2
Svar
23
· Visningar
1 712
Senast: foxtrot
·
Utrustning Vad har ni för sadlar till er shettis? Är det svanskappa på som gäller för att få den på plats, eller kan man hitta sadlar som ligger...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Freja_
·
Utrustning Nu har jag provat nästan tusentals olika westernsadlar till min häst. Ingen passar. SUCK! :confused: :crazy: :cry: :( Jag hade ute en...
Svar
10
· Visningar
881
Senast: mirjada
·
A
Utrustning Hej ni alla därute, dags att berätta vilket/vilka era favoritbett är och varför! Märke, typ av bett (framförallt typ då.) m.m. Mina... 2
Svar
25
· Visningar
2 285
Senast: Luxurios
·
W
Utrustning kliade sig på benet under ett ouppmärksammat tillfälle :o :crazy: råkade trampa på tygeln och då gick nackstycket till mitt...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: supergladis
·
W
Utrustning Mitt eller hästens namn på schabrak? Mitt eller hästens namn på ridtäcket/ländtäcket? Ländtäcke = hemma lufsa skogen Ridtäcke =...
Svar
10
· Visningar
750
Senast: Midnight
·
H
Utrustning nyfiken på grandeur numnah till torsion och barefoot. jag har en knights som ligger perfekt, har nu med en "vanlig" grandeurpad som jag...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: joneya
·
Utrustning Jag funderar på att skaffa en sådan där mask som ska begränsa gräsätandet på hästen...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka