Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Tycker ni det är snyggast med rund skärning eller kantig skärning på schabraken? Själv tycker jag att mias "kantiga" är... 2
Svar
25
· Visningar
1 713
Senast: Koppen
·
Utrustning Finns det olika storlekar på den typen av hackamore som har korta skänklar? Vilka storlekar i sådanna fall?
Svar
3
· Visningar
634
Senast: moonlightgarden
·
S
Utrustning Vad finns det för sadlar (märken) som har singelkåpa? Känner till Childeric, men det måste ju finnas sadlar av billigare klass som har...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Centaur
·
Utrustning Finns det någon som har pessoatäcke? undrar lite över deras passform och framförallt om dom håller helt tätt för regn. Jag är...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: Typen
·
H
Utrustning vet inte vad jag ska göra... min sötnos har en tendens till att ta av sig grimmor i hagen, och om han inte gör det själv så hjälper hans... 2
Svar
23
· Visningar
1 739
Senast: hopptossa
·
Utrustning Nu är det dags att förnya... eh.. det mesta i klädväg! Undrar lite över dessa sakerna från hööks, är det någon som har några åsikter? är...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Muffins
·
P
Utrustning 1. Är det någon skillnad på stora eller små bettringar? 2. Vad ger det för verkan att ha två bett? ( Menar inte Kandar ) 3. Vad...
Svar
9
· Visningar
1 269
Utrustning Var har ni för skottkärror till mockning. Var har ni köpt dom. Jag behöver nu en ny. Vill ha en bättre.
Svar
7
· Visningar
3 618
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag funderar lite över vad jag ska ha för färg på mitt tävlingsschabrak, tänkte kolla efter ett på scandinavium:d Min häst är skimmel...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: piggis_83
·
Utrustning Vart hittar jag snygga westernträns till ett pris som inte skrämmer iväg innehållet i plånboken? :p
Svar
7
· Visningar
3 779
Senast: Egonson
·
S
Utrustning vet att flera sånna här trådar varit uppe, men jag orkar inte leta :p så, är det nån som har nåt bra tips på medel man kan ha på täcket...
Svar
10
· Visningar
799
Senast: Bison
·
S
Utrustning Äntligen, äntligen har jag äntligen hittat en sadel till min häst :bump: :bump: :bump: Jag åkte tillslut till Sharpman och där höll vi...
Svar
8
· Visningar
1 175
Senast: Bison
·
Utrustning Funderar på att skaffa en ny transport. Kikar på Fautras- dom verkar säkra och bra och ser att dom har step-up. Jag har bara sett redan...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: Lina_Zacha
·
Utrustning Jag har beställt ett tredelat med tungfrihet från lill***en i s**v, och rider i nuläget på ett kimberwick. Men jag skulle vilja ha...
Svar
12
· Visningar
1 332
Senast: kryptisk
·
F
Utrustning Skulle vilja se bilder på Wintec hoppsadeln, cair. Gärna den bruna.. Å helst när den ligger på en häst! :) Så fram med alla bilder ni...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: _felicia_
·
Utrustning Hur får ni schabraken att ligga på plats med dylika kåpor? jag där snart spunk på min sadel och jag får sadla om titt som tätt. 2
Svar
28
· Visningar
1 842
Senast: Buttercup3
·
J
Utrustning Skulle vilja ha tips på BRA vojlockar /schabrak Dom ska vara i bra kvalitet och formsydda, så att dom inte glider ner och lägger sig på...
Svar
19
· Visningar
1 478
Senast: Bewelinn
·
Utrustning Ja, hur gör ni när ni har skåpet med er i transporten?
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: suisyola
·
C
Utrustning Någon som kan förklara hur man spänner fast en western sadel? Har klurat lite nu ikväll men kan inte komma på hur det ska vara för att...
Svar
3
· Visningar
6 240
Senast: Lina_Zacha
·
L
Utrustning är det någon som vet någonstans på nätet där dem säljer Mark todd täcken tycker dem är så bra:) tack
Svar
3
· Visningar
745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka