Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Min häst har strl normal mot smal i bommen på sadeln. Men jag har hitta en sån fin sadel men den är normal mot vid. Min kompis säger att...
Svar
5
· Visningar
718
L
Utrustning jag har en väldigt hår och obekväm sadel kan man få den mjukare??:confused:
Svar
1
· Visningar
612
Utrustning Någon som vet vart det fins bruna eller brun rutiga kavajer o köpa? Gärna under 1500kr
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Joyride
·
W
Utrustning Vi velar, en kylinge, boj, stra trailer eller henra? Ge oss för och nackdelar Vi kommer ha en ny, boggie och fronturlastning...
Svar
19
· Visningar
1 520
Senast: vanima
·
W
Utrustning Nån som vet om man får plats med ett sadelskåp i en 1,5 hästars transport (ifor W)?:cool: /W
Svar
2
· Visningar
868
Senast: starcraft
·
Utrustning Vilken typ av hästar passar de på? Lite nyfiken då jag såg en på annons, som lockar lite..
Svar
12
· Visningar
2 025
Senast: Fredag
·
C
Utrustning Någon som har den? Någon som ridit eller sett den? För-nackdelar? Finns på www.stallvra.com Tacksam för svar!!!
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: Julle
·
Utrustning Vad tycker ni är ute att ha på sig, och vad är det allra modernaste och nyaste ni vet? Nu menar jag vanliga stall kläder som man har när... 2
Svar
29
· Visningar
3 178
Senast: Chili
·
T
Utrustning Snälla kan inte ni på buke lägga upp en BRA bild på hur ni lindar era hästar inför ett dressyrpass. Bilden MÅSTE vara i profil så man...
Svar
19
· Visningar
1 926
Senast: yllva
·
A
Utrustning Vilka sadlar är lika FB excellen i bommen? Och vilka sadlar är absolut inte lika? :)
Svar
2
· Visningar
514
Senast: Annorlunda
·
Utrustning Alla vet vi ju att här på Buke fullkomligt älskar vi utrustning och är totalt shoppinggalna när det gäller hästsaker!!:love: Men... 2
Svar
35
· Visningar
1 991
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·
S
Utrustning Min häst måste ha skydd på sig dygnet runt eftersom han sparkar till sig själv på insidan och får överben och blir halt! Tips på skydd...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: Centaur
·
Utrustning När jag hoppade så hade jag en Kieffer Nobert Koof (även kallad handikappssadel ;) ). Jag stortrivdes i den eftersom jag har lite dålig...
Svar
13
· Visningar
1 172
Senast: Han_naH
·
Utrustning har ett hbl sto som ja behöver hjälp med. hon kan vara himla het och de e lite häst att hålla in, (170).:crazy: tredelat kan funka i...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Ruh
·
Utrustning Nu när jag äntligen bestämde mig för att köpa ett till eksemtäcke och testa Hööks (efter att ha läst positiva recensioner här på sidan)... 2
Svar
32
· Visningar
4 284
Senast: Elisha
·
G
Utrustning Nu har jag städat, rensat, lagt i flyttkartonger och burit upp på loftet. :devil: Så nu får jag fylla på igen! :idea: :angel: Så...
Svar
15
· Visningar
1 160
Senast: The_grinch
·
P
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter ett snyggt ulltäcke till mina hästar, vil helst ha det i färgen marin blå, ska mest annvändas till... 2
Svar
27
· Visningar
2 199
Senast: Ruh
·
O
Utrustning Min lilla häst får skav av i princp alla sina schabrak. Det kvittar om det är en tjock tvinnad passpoal eller inte, hon får skav ändå... 2
Svar
25
· Visningar
3 291
Senast: bigganl
·
M
Utrustning Hur dumt ser det ut med allround schabrak till en Dressyrsadel? Har en massa kvalitetsschabrak till allround men kommer satsa på dressyr...
Svar
11
· Visningar
2 525
Senast: MizSaab
·
S
Utrustning Köpte ett träns för ca 2 månader sen. Och eftersom jag har gjort egna hål i det få det är för stort på vissa ställen, så slängde jag...
Svar
11
· Visningar
1 800
Senast: apocalypsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka