Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag ska nu efter en lång tids uppehåll börja rida min fjordvalack igen och för att komma i form kommer sommaren endast att innehålla...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: aiquen
·
E
Utrustning Borde det inte gå att göra ett enkelt sidepull av en sån här spärrgrimma? http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/products/6119.jpg...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Anna_
·
H
Utrustning Jag har sökt på forumet och gått tillbaka 7-8 sidor och ej hittat svar. Jag har även googlat lite, utan framgång. :smirk: Jag vill... 2
Svar
27
· Visningar
2 518
Senast: hopp_o_galopp
·
Utrustning Finns det något sadelmärke som brukar vara bra till småhästar? Letar efter "riktiga" sadlar där man helst slipper svanskappa. Har nu typ...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Fjunet
·
Utrustning Har haft storstädning i tvättstugan här hemma och jag fann två svarta ulltfiltar från ikea.. :d Tror ni det skulle funka att sy om dom...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: suisyola
·
G
Utrustning Förbygel med resår utan snabbknäppe att fästa i sadelgjorden, finns det? För inte jättedyrt? Jag har letat hur mycket som helst...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: PrinceFair
·
A
Utrustning Jag är ute efter en dressyrsadel till mitt arabsto. Alla sadlar jag har provat hittills (inte många), har kannat fram på henne. Hade en...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: aenglah
·
Utrustning Funderar på köpa ny transport. Har ni några tips som uppfyller följande krav: 1. Ska kunna lasta mycket, minst 800 kg. 2. Ej... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 870
Senast: Han_naH
·
N
Utrustning Någon som har dessa Dyón lite hårdare shortchaps/stövelskaft? Hur är de i stl i jämförelse med de valiga shortchapsen?
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Atlanta
·
Utrustning Finns German Line's kotskydd (med blå/gul resår) med vanligt spänne, alltså inte snabbspänne, att köpa någonstans? Vet ju att...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Saybia
·
I
Utrustning Jag har ett litet problem.. Jag har i vinter haft Amigo insulator på hästen inne på nätterna o det funkade bra till en början men...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Hej! Ville bara höra var ni har köpt er sadel,ni som har en bomlös Sportsaddle.
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Kassiopeja
·
Utrustning Någon som vill hjälpa mig med det? Köpte ny sadel (En Jacson Jean Luc) förra sommaren, fick hjälp med utprovning och den här sadeln var...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: nexxa
·
N
Utrustning Hej! Jag har en fråga angående Wintec 500 Cair, vad är det för typ av sadel?? Är det en syntetisk allroundsadel, dressyrsadel eller...
Svar
15
· Visningar
1 051
Senast: MizSaab
·
S
Utrustning Ja, snart är det ju dax för skandinavium och mässan.:bump: :banana: :bump: Jag hade tänkt mig att köpa ett nytt tävlingsschabrak men... 2
Svar
29
· Visningar
2 068
Senast: piggis_83
·
Utrustning Om min häst har 120 cm i sadelgjorden till hoppsadeln, vilken strl har hon i dressyrsadelgjord då? Ska nämligen iväg till och köpa idag...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: ang
·
S
Utrustning Ska köpa ridstövlar på Eurohorse tänkte jag, men vad ska man köpa? Jag minns med viss vånda de ridstövlar i konstläder jag hade som...
Svar
5
· Visningar
2 165
Senast: susekl
·
R
Utrustning min häst har alldeless jätte lång päls... det är jätte krångligt att spänna sadeljorden så att pälsen inte fassnar...är det någon som... 2
Svar
31
· Visningar
2 126
Senast: Vannie
·
T
Utrustning Ja ni ser ju frågan... Jag ska mäta bomvidden på en sadel och fick då veta att jag ska mäta från ortspetsarna men var sitter dom då?
Svar
4
· Visningar
8 202
B
Utrustning Har sett att Globus gjort reklam för sina ridstövlar ett par gånger i ridsport. Är det någon som har erfarenhet av dem? Kvalite...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: nipa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka