Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu när man ställt om klockan till vintertid så blir det ju ruskigt mörkt väldigt fort. Så hur gör ni då? Inte lätt att rida i skogen när... 2
Svar
37
· Visningar
2 935
Senast: Emmahpemma
·
Utrustning Var på börjes och kollade lite på täcken igår. Blev ju rekommenderad bucas för min häst som är nättare i typen. De hade två sorters...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: mackan
·
Utrustning Är lite nyfiken på vad det finns för sadlar i prisklassen ca 5-6.000:- Absoluta maxpriset är dock 10 000:- och då har jag absolut... 2
Svar
33
· Visningar
2 559
Senast: åsnan
·
Utrustning Eftersom jag är på sadeljakt så lägger jag in ett gäng bilder på hur min häst ser ut. Ni som är kunniga inom området, kanske kan ge lite...
Svar
12
· Visningar
1 139
Senast: alice
·
E
Utrustning Gissa vem som har köpt ridstövlar? jo jag! :D, ett par begagnade Sergio Grasso. Gissa vad jag fick betala för dom:)
Svar
6
· Visningar
803
Senast: -erica-
·
R
Utrustning Jag skall byta min M & N för att den har blivit för smal för min häst. Fö så ligger M & N bra på hästens rygg men jag hade önskat för... 2
Svar
22
· Visningar
2 474
P
Utrustning Kom i diskussion med en tjej i stallet om olika märken och det visade sig att vi hade rätt olika uppfattning av vad som var en... 2
Svar
22
· Visningar
1 800
Senast: Dressyrfantasten
·
M
Utrustning Vad är det för skillnad på sadel såpa och sadeltvål??? tycker att det är samma sak!? men jag undrar om det bara är namnet som är...
Svar
4
· Visningar
1 826
Senast: Mahogney
·
I
Utrustning Hej alla, Ge mig era bästa tips på snygga, praktiska och fina ulltäcken. Se så :) fram med era bästa tips!!! ~Ingrid och Lukas 2
Svar
36
· Visningar
3 400
Senast: Lydia
·
R
Utrustning Behöver lite hjälp, eller vad man nu ska kalla det.. Har ett vb sto som inte är så mkt riden och så, på foder nu. Brukar rida med ett...
Svar
7
· Visningar
738
Senast: Zmulan
·
P
Utrustning Har fått tips om att rida med ett sådant bett eftersom att min häst lätt "knäpper av" i nacken och att sådana bett tydigen ska vara bra... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 162
Senast: Asfolath
·
A
Utrustning Jag ska köpa tömkörningsgrejjer och vill ha massa råd om vad som är bra att köpa och inte.. Vad är fördelen med att ha en gjord i...
Svar
11
· Visningar
1 153
T
Utrustning vi har kalkade väggar, och dom är hur jobbiga som helst! de är missfärgade, trillar av, osv. :crazy: det ser verkligen ut som stryk...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Chili
·
Utrustning Någon som vet vart man får tag på det? Mvh Anna
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: Fixaren
·
Z
Utrustning Momentum från Bates med mocka i sitsen.Är det ngn som hunnit köpt och testa den.?? Såg den i en hästaffär i dag och de hade nyss fått...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: zavannah
·
K
Utrustning Jag vet inte om denna tråd kanske passar bättre på hästhantering eller nåt, men då får ni flytta den eller nåt :p Ni som tömkör, hur...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: mackan
·
A
Utrustning Kan man rida lätt i dem? Hoppa? Hur påverkar det ryggen på hästen om man är tung/kraftig? Berätta gärna och visa bilder när eran...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Uddi
·
Utrustning Skulle vilja ha en bild där bettet passar perfekt och en bild där de inte passar alls(för litet). e lite undrande när de gäller ett...
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: josse_horses16
·
Utrustning vad tycker ni: 1 smalt eller tjockt bett? 2 varför/varför inte? 3 för/nackdelar?
Svar
5
· Visningar
2 715
Senast: Seabaz
·
D
Utrustning Har en Zaldi sadel som är ca 1 år gammal. Den börjar bli slityen på kåpan där skänkeln ligger (smörjer den dock 1 gång vecka), men nu...
Svar
12
· Visningar
1 928
Senast: Aeternum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka