Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning mellan Prestige Doge och Leonardo. Själv har jag en Doge men funderar på att byta till Leonardo. Någon som har ridit i båda?
Svar
10
· Visningar
911
Senast: Iza
·
Utrustning Har ett flugtäcke av märket Horse Saver och skulle igår tvätta det för vintern tänkte jag. Men då ser jag till min bestörtning att det...
Svar
10
· Visningar
2 883
Senast: vippan
·
C
Utrustning Är det någon här som har erfarenhet av enhästars transporter ? Jag har endast B-körkort och det verkar lite onödigt att ha en transport...
Svar
12
· Visningar
2 701
Senast: Ansku
·
S
Utrustning Hej, måste bara fråga här om det är någon som vet om man får tävla hoppning på regional nationell nivå med sidepull??? extremt...
Svar
10
· Visningar
890
Senast: Jezzie
·
S
Utrustning Någon som har testat dem? Kanske av annat märke? Fördelar, nackdelar och åsikter! Verkar ju rätt smart. Har haft lite diskussioner med...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Chili
·
Utrustning Måste har förklaring på det. :D Många här inne som pratar om att den och den sadeln ligger bra på den och den hästen för att dn...
Svar
7
· Visningar
1 588
Senast: Maran
·
Utrustning Bara för att jag nu vill ha gröna aerbornbenlidnor så har h*öks slutat sälja dem... Vart hittar jag dessa i grönt? :confused: Jag...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: skojskrot
·
T
Utrustning vi har ett föl hemma, som kom nu i sommras. nu när det börjar gå mot kallare tider... ska man då ha täcke på fölen, eller klarar dom sig...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: arna
·
Utrustning Hopptränaren rekommenderade ledade stigbyglar, men är de säkrare än vanliga stigbyglar? Eller jämfört med svängda (australiska) eller...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Amandla
·
Utrustning jag brukar ju rida utan nosgrimma, så jag har aldrig lärt mig det där med hur högt den ska sitta är den här bra placerad? ska...
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: bigganl
·
Utrustning Hej! Vart hittar man ett D-ringsbett 3-delat med kopparinlägg i strl 9,5 - 10? Jag har letat och hittar det inte någonstans! Finns...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Katur
·
Utrustning Jag såg att Börjes har kvar gamla modellen av Macpro supertäcket (det bronsfärgade med svart/bruna detaljer som var med i förra årets...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Russis
·
K
Utrustning är det någon som har dessa? bra eller dåliga? små eller stora i storlekarna?
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Lanejja
·
Utrustning Vad är snyggast, mässing eller silverspännen? Vad tycker ni? Och vad är snyggast på en fux ("vanlig" fux)? Kan tillägga att det är... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: mackan
·
F
Utrustning ska man ha samma strl på 3 delade bettet som på 2 delade??? :bow: :bow:
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Sweet
·
M
Utrustning Är det någon som har beställt allround sadeln för ca 1000:- från börjes? Är den bra? 2
Svar
23
· Visningar
1 799
Senast: diny
·
D
Utrustning Hittade det av en slump på Bonanza western store . Direkt hemsidan till företaget är www.profchoice.com. Har letat i många år efter bla...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: diny
·
N
Utrustning Är det någon som vet om kingston sadlarna från börjes är bra ?
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Nutten
·
Utrustning Bra lr dålig idée att använda i hagen?? Jag har en liten bushäst som kan vara ganska svårfångad men bara han har grimma så är det inga...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: Bison
·
Utrustning Nu känns det som om jag har provat ALLT i sadelväg på min häst och inget verkar passa. :( Jag är verkligen i akut behov av en sadel NU... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka