Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har stött på en del gamla manskapssadlar på begagnatmarknaden på sistone, och de ser väldigt rejäla ut och passande för en... 2
Svar
27
· Visningar
5 104
Senast: svea
·
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Jojo
·
Utrustning Om man vill rida bettlöst, vilken typ av träns är bäst? 2
Svar
39
· Visningar
8 120
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Har en 3,5åring som jag vill testa bettlöst med för att få lite variation. Finns ju en hel del att välja mellan så vill gärna få lite...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: sandraros
·
Utrustning Jag letar efter ny nosgrimma till mitt PS-träns, den gamla versionen av Flying Change, brunt (mörkbrunt?) Eftersom jag har använt aachen...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Buck
·
Utrustning Är de lika bra? Vem tillverkar dem?
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: KrullTroll
·
Utrustning Nu när hööks tagit bort nästan hela sin ponny collectionen så får vi leta efter resterande täcken på annat håll. Vilka täcken finns det...
Svar
12
· Visningar
2 948
Senast: Tualma
·
Utrustning Fröken Långöra har en Kerbl huva som sitter perfekt. Men jag har skitsvårt hitta fler huvor med långa öron. Fick tips om Hööks GM men...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning ... och hittar inte något som uppfyller alla mina krav. Kan ni hjälpa mig? Önskemål: svart kvalitetsläder anatomiskt nackstycke... 2
Svar
32
· Visningar
2 308
Senast: Catrool
·
Utrustning Letar dressyrgjord till ponnyn. Hon gillar hööks Dressyrgjord Equi-Gard som har en bred platta på mitten. Nu upplever jag att gjorden...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: Luzzan
·
Utrustning Någon som har nån erfarenhet av vintertäckena Tyfon FL/DL? Från B**jes. Passform osv? Sitter och kollar på nya vintertäcken till min...
Svar
13
· Visningar
2 466
Utrustning Funderar på att köpa en Max flex white Line, men vet inte så mycket om de.?! Hästen som ska ha den har kort anläggningsyta, ganska bred...
Svar
0
· Visningar
357
Utrustning Har just nu endast två olika tredelade bett med rörliga ringar men känner att jag vill kunna ha flera bett att variera mellan. Hästen är... 2
Svar
29
· Visningar
2 462
Senast: Ace
·
Utrustning Städade just i mitt förråd, jag har en uppsättning lappade och lagade hästtäcken som ligger på hög där, tar plats och samlar damm... De...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Equilina
·
  • Låst
Utrustning Hej! Någon som har tips på snygga och sköna ridhjälmar som är godkända att tävla i VT-17? Någon som har en samshield? Vad tycker ni om...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Om en Prestigesadel är omvärmd från 37 till 33, kan man då värma om den till en 37a igen? Jag vet man inte rekommenderar att värma ut...
Svar
2
· Visningar
2 567
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Gå in på Facebook.com/ssandraar för att se en bild på min häst! Är i sadel djungeln med min 3,5åring och behöver lite hjälp :p Söker...
Svar
2
· Visningar
477
Utrustning Vet inte om denna trådstart är godkänd men gör ett försök. Admin får ta bort tråden annars. Vad tror ni om dessa träns? Designen är ju...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: Ace
·
Utrustning Vad brukar du göra med småtrasiga hästgrejer? Tänker på schabrak som skavts av sadelgjorden, grimmor som sett sina bästa dagar och... 2
Svar
20
· Visningar
1 937
Senast: Minett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka