Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Är äntligen på väg att skaffa mig en säkerhetsväst efter att ha gått och funderat i, ja, kanske fem år eller så. Är det någon som har...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: popeye
·
Utrustning Nån som vet var det ska vara för ringtryck på ett enaxlat Umesläp av -89 års modell?
Svar
1
· Visningar
758
Senast: kopur
·
F
Utrustning Jag har ett Boj -79 släp med lite halvdålig baklämmel, jag satt då och funderade på om man kunde bygga dörrar dit bak istället. Är det...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Mia_R
·
H
Utrustning Vad är det för spec med t.ex bett med kopparinlägg? & t.ex ett rakt tränsbett? Vad är det som är spec med ett rakt bett? pessoabett...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: Cockney
·
Utrustning har köpt ett par sådana där fleece/acryl-lindor från hööks och de är som de står 3,5 meter långa. dock är fleecen jättekort enligt mig...
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: alice
·
Utrustning är nu inne på min 3:e sadel, köpte den i somras bates caprilli chair. den satt hur bra som helst då men nu åker den fram. har bytt till...
Svar
19
· Visningar
1 233
Senast: Moniq
·
Utrustning Har ett sto som i år går in på sitt 6:e levnadsår. Hon har tidigare blivit riden på vanligt tränsbett, vilket har fungerat sådär...men...
Svar
1
· Visningar
1 327
Senast: _Dieldi_
·
Utrustning :o Hej. Nu får ni ursäkta men jag MÅSTE ställa en dum fråga om bett. Dum och dum, förresten. För mig är det inte dumt eftersom jag inte...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: juli
·
Utrustning Finns det någon här som har ett bra tips om en sadel som passar till en shire? Gärna en allround sadel, och definitivt inte bomlöst...
Svar
14
· Visningar
3 168
Senast: diny
·
Utrustning Hur många är det som har fått era (hästars förstås!!) bett utprovade av expertis? Jag tog upp frågan i stallet och blev förvånad över...
Svar
4
· Visningar
1 512
Senast: julius
·
Utrustning min häst ryckte jag manen på första gången för lite mer än en månad sen och då brydde han sig inte speciellt. jag gjorde den inte...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: LinJen
·
P
Utrustning Har precis köpt ett par nya läderstövlar, och har nu fått tillbaka dem från skomakaren efter sulning. Men det är nu blodet, svetten och...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: alice
·
F
Utrustning Hade tänkt köpa en genomskinlig gelépadd igår, då vi åkte till Börjes i Tingsryd. Det visade sig att den inte fanns, tyvärr :( Någon...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: Farouk
·
Utrustning Vad tror ni en ett vbl behöver för storlek på boots? Han är har rätt stora hovar men inte jättestora.. M eller L?? Tycker det är så...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: domino
·
Svar
9
· Visningar
825
Senast: domino
·
N
Utrustning Nån som har erfarenhet av den ridstöveln? Är den skön och prisvärd? Kan man köpa dem på någon internetbutik? Jag är sugen på att köpa...
Svar
19
· Visningar
1 098
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Är det en syntetsadel el lädersadel ? kvatite ?
Svar
2
· Visningar
741
Senast: LäderBjörn
·
Utrustning Det verkar ju vara många som har sådana här. Vart har ni köpt erat och vad kostade det ? Var går de att få tag på, billigast på nätet ...
2
Svar
25
· Visningar
1 563
Utrustning Såg en annons på en sadel av märket Husar och blev nyfiken på vad det är för märke. Kvalité eller skit? Prisklass?
Svar
1
· Visningar
755
Senast: mustbeforever
·
H
Utrustning Vid hur många minus/plus använder ni ländtäcke? Vid blåst/regn/snö/sol? :p Är lite nyfiken.
2
Svar
24
· Visningar
1 833
Senast: breccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp