Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Nu har snön kommit igen då... Och nu står man här och undrar varför man inte satte på snöskor.. Men ska köpa sulor i veckan till...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Speedster
·
Utrustning Nån som vet vart man kan köpa såna och vad dom kostar?
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: popeye
·
Utrustning om man ska brodda hästen? eller kan man brodda i "vanliga" skor?
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: furreburre
·
Utrustning Jaja, jag vet att det har varit många trådar om bomlöst och jag har sökt tidigare trådar :p. Jag undrar om någon vet om man får tävla i...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: nira
·
L
Utrustning jag ska köpa en sadel till min häst! det är ett 6 årigt varmblod! som är i tävlingskondition (inom travet) men ja vill rida han lite...
Svar
11
· Visningar
2 381
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Utrustning skulle vilja ha en vidare beskrivning av hur följande saldar ser ut, samt användningsområde.. tack! Tandemsadel? Bladsadel...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning På griffin/maxamsadler er jo kanalen/tunnellen/mellomrommet mellom putene under salen VELDIG bred, og på min nye maxam cob/haflinger...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: palle
·
S
Utrustning Vet ni om man kan göra det och vad kostar det isåfall. Vi har ett gammalt släp från -88. Kapellet är ganska så risigt och vi funerar på...
Svar
2
· Visningar
1 614
Senast: RebeckaKihlberg
·
O
Utrustning va är det för nåtot... läste stalltips i hästmagazinet och såg den...ska förhindra att hästen blir dragen i munnen och ger ryttaren ett...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: _otursbarn_
·
B
Utrustning Hej! Jag letar efter en ny transport som ska ha dörrar bak istället för ramp. Har en så länge bara sett och titta på två modeller. Ifor...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: pialotta
·
Utrustning hur ser en romal-tygel ut? jag läste i WRAS regelbok, men jag fattade inte... nån som har en bild? eller en bättre förklaring?
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: alazzi
·
S
Utrustning Ska iväg till Hööks nån dag och köpa lite grejer, men jag tänkte fråga om lite tips från er som redan har sakerna. Kan ni berätta mer om...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: SweetMelody
·
Utrustning Vad har Andrewssadlarna för bomvidder i grader ? Normal-xvid, om någon vet :)
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Nyx
·
Utrustning Det finns ju täcken som är sydda efter formen på travare, och som då borde vara bättre anpassade till deras rörelser/kroppar... Vet...
Svar
15
· Visningar
1 328
Senast: Immer
·
Utrustning Sitter och kikar på FEI World Cup från Berlin på Eurosport. Någon av er som vet vad Helena Weinberg hoppar Gavi (Kasting Horse) på för...
Svar
14
· Visningar
1 256
Senast: Miiip
·
B
Utrustning Vad är det för skillnad på dom? Dom ser ju nästan exakt likadana ut! Carlskrona Rider Graninge Outdoor Själv har jag ett par bruna...
Svar
13
· Visningar
1 743
Senast: Carmona
·
B
Utrustning Tömkörnings\"ludd\" På de flesta tömkörningsgjordarna så brukar man ha en dyna under Elr ett slags "ludd". Vart finns de att köpa?
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Carmona
·
M
Utrustning Blindbroddar, vad är det för något egentligen? Och vad är det bra för? Det är väl bara som en vanlig brodd fast utan "pigg". Är det...
Svar
15
· Visningar
1 598
Senast: SweetMelody
·
S
Utrustning Kan for vid bom være skadelig selv om salen ikke går nedi manken på hesten? :confused:
Svar
5
· Visningar
947
Senast: sleepy
·
B
Utrustning Jag har letat som en tok efter skin skodda ridbyxor. Det skall vara äkta skin och inte clarion! Hällst skall dom finnas på nätet ;)...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: breccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp