Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning KÖpte en väst, men den är så stor och klumpig! Nån som har tips på en mindre, smidigare väst? Och några bra thermobyxor med lite extra...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Millz
·
P
Utrustning hej hopp funderar på att köpa ett täcke till min shettis som ser ut som en vandrande lerklump varje gång hon går in från hagen. Vilket...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: pialotta
·
T
Utrustning Främst dom i neoprene (t.ex dom från hööks), hur ska dom sitta? Ska spännet vara i fram eller i bak? :confused: MVH!
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Agnes_
·
A
Utrustning Jag undrar om det finns någon som vet var jag kan köpa en JH ryktborste från Haglunds sadelmakeri i Göteborg, det verkar som om affären...
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: palle
·
F
Utrustning Läste någonstans här på forumet om guldskor. Var kan man köpa dessa någonstans?
Svar
14
· Visningar
1 186
Senast: furreburre
·
Utrustning Hej Undrar hur neoprene boots funkar när det är snö? Fastnar snön i dom? Vi har ju ganska mycket snö här i Jämtland ;) Har avverkat...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: piggis_83
·
M
Utrustning Kan man använda cykelhjälm som ridhjälm? Om inte, varför?
Svar
12
· Visningar
1 183
Senast: maiden
·
I
Utrustning Ärd et ngn som har erfarenhet av skaften från Mountain Horse i fuskläder kostar ca 500kr???
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Lollan
·
Utrustning Vad tkr ni om dom här betten?? Själv anser jag att dom se hemska ut, skulle aldrig stoppa in nåt sånt i munnen på mina hästar..... Men...
2
Svar
20
· Visningar
2 279
Senast: Sunnan
·
Utrustning :idea: Klipp utav ex. plastlock tunna plastskivor som du måttat efter insidan på hästens sko. Tryck i dessa i hästens skor tills du ska...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: pialotta
·
S
Utrustning kvittar det om man har dom på fram- eller bakbenen??:confused: kollade på börjes hemsida och där står inget om det...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: sulan_88
·
S
Utrustning Vet ni om man kan göra det och vad kostar det isåfall. Vi har ett gammalt släp från -88. Kapellet är ganska så risigt och vi funerar på...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: Mike
·
M
Utrustning Hej allihopa! Jag håller på med ett projekt i skolan där jag skall utveckla en bättre gängtapp. Så jag skulle gärna vilja ställa några...
Svar
8
· Visningar
1 826
Utrustning Nu har toton busat till det och bestämt sig för att det är dags för husse att öppna pluskan igen och skaffa fram några nya sadlar. De...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: PeCo
·
S
Utrustning Från H**ks, är den varm????
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: sleepy
·
Utrustning Jag funderar på att skicka efter ett par täcken från England, men hur stort är 145, 150 och 155 i deras? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 040
L
Utrustning Är det nån som vet om Roping Country Wear (visst heter det så..... :confused:) har nån hemsida där man kan se deras jackor, eller om det...
Svar
2
· Visningar
864
B
Utrustning Måste införskaffa mig ett täcke som jag skall ha under regntäcket tills det blir lite kallare. Har nu ett tunt bomullstäcke, men det...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: VildochVacker
·
Utrustning ...Är INTE bra! :mad: Jag köpte två nya Shire Stormbreaker, 100 gr och ett 275 gr fyllning (halvhals) på Eko,- Det tunnare hade min...
2
Svar
30
· Visningar
2 970
Senast: alisson
·
M
Utrustning ..var hittar jag ett sånt? Gärna med reflexer. Jag såg en sida med bilder på reflexridtäcken som var billiga men hittar inte på den...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: alisson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp