Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Min häst svettas så otroligt mycket. Vilket svettäcke är det bästa? Ska helst vara ett rimligt pris på det också. :banana:
Svar
11
· Visningar
1 532
Senast: breccia
·
I
Utrustning Letar efer vanliga damasker, ej senskydd, i läder och fårskinnsinsida. Men hittar inga. Har ni några ideér om vart jag kan vända mig?
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: breccia
·
A
Utrustning Hur vet man egentligen vilken sadel man skall ha? Rider mitt sto barbacka för tillfället, då bommen på hennes gamla manskapssadel har...
2
Svar
22
· Visningar
1 896
Senast: Millz
·
Utrustning Funderar på att slippa frysa i vinter - nån som har dessa stövlar? Är de varma och goá? :banana:
Svar
4
· Visningar
938
Senast: sleepy
·
Utrustning Jag tycker bucastäckena är jättebra på att stå emot regn. Tyvärr är det ju väldigt dålig passform om man inte har ett benrangel till...
Svar
4
· Visningar
930
M
Utrustning HEJ! Är det någon som vet hur man kan tvätta säkerhetsvästen..börjar bli lite äcklig efter att ha svettas i i två år. :)
Svar
4
· Visningar
929
Senast: josse_horses16
·
B
Utrustning Jag står som vanligt i valet och kvalet. Jag måste ha ett par vinter ridstövlar i år, då jag höll på att förfrysa fötterna i mina...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: blondi3958
·
Utrustning Funderar på att ge min sambo ett par stallskor i julklapp. Men vilka finns i storlek 46 ? De flesta går upp till 45 ser jag i...
Svar
5
· Visningar
1 208
Utrustning Jag har en Windsor Allround. Svart. I jätte bra skick. Inga repor eller sömmar som lossnat. Hela sadlen ser jättefin ut. Lädret är helt...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: popeye
·
Y
Utrustning Jag måste skaffa grejer så jag kan rida i mörker, reflexer förstås, men vad mer behöver jag. Det är väldigt mörkt häromkring och när...
Svar
13
· Visningar
1 385
Senast: trassel
·
Utrustning Sååå glad! Envishet kryddat med tur. :) Historien: Jag annonserade här på Buke efter dressyrsadel. Hittade en intressant (udda märke...
Svar
10
· Visningar
1 472
Senast: biffen
·
B
Utrustning Det står t.ex. tillverkat i 600 Denier, Vad menas med det :confused: Det verkar ju som att destu fler Denier = dyrare täcke...
Svar
4
· Visningar
1 705
Senast: svea
·
E
Utrustning Jag har äntligen hittat mig en sadel som passar mig o min häst.Men kanalen upplever jag som väldigt trång bak.. Finns det något man kan...
Svar
10
· Visningar
1 120
Senast: Ensam
·
Utrustning Vård av sadel i \"dubbelt\" läder... Ni som har sadlar av typen med dubbelt läder (Prestige Paris D, Pessoa Legacy bl.a.) alltså läder...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Undrar om någon vet vad som är billigaste sättet att skicka en sadel :confused: Bussgods el post el annat förslag? Nån som har...
Svar
12
· Visningar
1 267
Senast: Linkan
·
B
Utrustning Har äntligen fått hem min griffin dressyr till pållen och den passar jätte bra på honom:bump: Men inte mig :mad: Jag fick skavsår på...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Vad är det egentligen? Hur ser den ut och hur funkar den? Läste en ytterst kryptisk text på en affärs hemsida och blev givetvis nyfiken...
Svar
11
· Visningar
1 862
Senast: Trassla
·
R
Utrustning Vilket utav dessa täcken skulle ni välja att ha som innetäcke på vintern...
2
Svar
20
· Visningar
1 746
Utrustning Försöker hitta en sadel till min shettis, men vet inte riktigt vad jag ska leta efter. Shettisen är korsning shettis/minishettis så han...
Svar
12
· Visningar
1 137
A
Utrustning Hej! Det har den senaste tiden kommit ett antal nya glasfibertransporter till Sverige. Är det någon som har tittat närmare på dessa...
Svar
11
· Visningar
2 916
Senast: Nordisdiggarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp