Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Har äntligen fått hem min griffin dressyr till pållen och den passar jätte bra på honom:bump: Men inte mig :mad: Jag fick skavsår på...
Svar
13
· Visningar
1 277
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Vad är det egentligen? Hur ser den ut och hur funkar den? Läste en ytterst kryptisk text på en affärs hemsida och blev givetvis nyfiken...
Svar
11
· Visningar
1 865
Senast: Trassla
·
R
Utrustning Vilket utav dessa täcken skulle ni välja att ha som innetäcke på vintern...
2
Svar
20
· Visningar
1 748
Utrustning Försöker hitta en sadel till min shettis, men vet inte riktigt vad jag ska leta efter. Shettisen är korsning shettis/minishettis så han...
Svar
12
· Visningar
1 138
A
Utrustning Hej! Det har den senaste tiden kommit ett antal nya glasfibertransporter till Sverige. Är det någon som har tittat närmare på dessa...
Svar
11
· Visningar
2 931
Senast: Nordisdiggarn
·
K
Utrustning Ngn som vet hur det funkar? Alltså jag menar, är det nödvändigt för det första? Och hur funkar det när de käkar hö? Alltså hur är...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Någon som vet hur Sigman är i bommen? Har läst en del trådar om sadeln här på forumet, men har inte fått något direkt svar på hurdana...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Kan det gå?? Har provat en Wintec men den satt tyvärr inte helt bra. Gillar ju syntetsadlar skarpt så vad tror ni om en Griffin Allround...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Har för mig att jag någon gång läst en tråd om vad man ska ha på händerna för att inte frysa när man rider på vintern. Någon tipsade om...
Svar
7
· Visningar
1 742
Senast: lizan
·
T
Utrustning Vilka av Hööks skydd är bäst, de som är blåa och svarta och ganska nya; eller de äldre från Equi-Guard som bara finns i svart...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: mizz_perfect
·
C
Utrustning Vill gärna ha tips på vad man använder som broddnyckel till 5/16 broddar. Eller är det bara skillnad på storleken på gängorna, så att...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: cross
·
K
Utrustning Hur putsar man upp mässingbett? Dom har ju en förmåga att bli mindre glansiga och i vissa fall få fläckar (mörka). Skulla vilja veta...
Svar
9
· Visningar
4 922
Senast: anders
·
P
Utrustning Nu får ni gärna förklara för mig VAD som är skillnaden på dessa? Jag använder pad och benlindor när jag longerar och tömkör i ridhuset...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: popeye
·
B
Utrustning Min häst har en väldigt rak rygg, kan en Wintec cair passa henne eller passar den hästar med lite svank bättre?? Är det skillnad på...
Svar
12
· Visningar
1 309
Senast: caballus
·
T
Utrustning vad är bäst, elastiska lindor med vanliga paddar under, eller sånna där med innersta delen i fleece?? och om man ska ha vanliga...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: caballus
·
Utrustning Vilka märken har rak bom i sina sadlar?? Det måste väl finnas flera än stübben, zaldi, wintec?? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: caballus
·
Utrustning Är det någon som vet om/var det finns att få tag på?
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Burza
·
S
Utrustning Är det någon här som har sett detta täcke i sin ridsportaffär? Är på jakt efter den lösa halsdelen, men min affär hade inte den hemma...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: lilla_busan
·
Utrustning Jag är mycket frälst i Effax läderbalsam, och tänkte höra om nån använder några andra av deras produkter. Hööks har ju t.ex. en tvål...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: banni
·
S
Utrustning Går det överhuvudtaget? Jag vill ju ha tag i en Henri de Rivel Hopp Exklusiv och har letat begagnad från mitten av sommaren, men inte...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp