Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Funderar på att ge min sambo ett par stallskor i julklapp. Men vilka finns i storlek 46 ? De flesta går upp till 45 ser jag i...
Svar
5
· Visningar
1 213
Utrustning Jag har en Windsor Allround. Svart. I jätte bra skick. Inga repor eller sömmar som lossnat. Hela sadlen ser jättefin ut. Lädret är helt...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: popeye
·
Y
Utrustning Jag måste skaffa grejer så jag kan rida i mörker, reflexer förstås, men vad mer behöver jag. Det är väldigt mörkt häromkring och när...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: trassel
·
Utrustning Sååå glad! Envishet kryddat med tur. :) Historien: Jag annonserade här på Buke efter dressyrsadel. Hittade en intressant (udda märke...
Svar
10
· Visningar
1 486
Senast: biffen
·
B
Utrustning Det står t.ex. tillverkat i 600 Denier, Vad menas med det :confused: Det verkar ju som att destu fler Denier = dyrare täcke...
Svar
4
· Visningar
1 710
Senast: svea
·
E
Utrustning Jag har äntligen hittat mig en sadel som passar mig o min häst.Men kanalen upplever jag som väldigt trång bak.. Finns det något man kan...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Ensam
·
Utrustning Vård av sadel i \"dubbelt\" läder... Ni som har sadlar av typen med dubbelt läder (Prestige Paris D, Pessoa Legacy bl.a.) alltså läder...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Undrar om någon vet vad som är billigaste sättet att skicka en sadel :confused: Bussgods el post el annat förslag? Nån som har...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: Linkan
·
B
Utrustning Har äntligen fått hem min griffin dressyr till pållen och den passar jätte bra på honom:bump: Men inte mig :mad: Jag fick skavsår på...
Svar
13
· Visningar
1 282
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Vad är det egentligen? Hur ser den ut och hur funkar den? Läste en ytterst kryptisk text på en affärs hemsida och blev givetvis nyfiken...
Svar
11
· Visningar
1 869
Senast: Trassla
·
R
Utrustning Vilket utav dessa täcken skulle ni välja att ha som innetäcke på vintern...
2
Svar
20
· Visningar
1 758
Utrustning Försöker hitta en sadel till min shettis, men vet inte riktigt vad jag ska leta efter. Shettisen är korsning shettis/minishettis så han...
Svar
12
· Visningar
1 144
A
Utrustning Hej! Det har den senaste tiden kommit ett antal nya glasfibertransporter till Sverige. Är det någon som har tittat närmare på dessa...
Svar
11
· Visningar
2 945
Senast: Nordisdiggarn
·
K
Utrustning Ngn som vet hur det funkar? Alltså jag menar, är det nödvändigt för det första? Och hur funkar det när de käkar hö? Alltså hur är...
Svar
13
· Visningar
1 163
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Någon som vet hur Sigman är i bommen? Har läst en del trådar om sadeln här på forumet, men har inte fått något direkt svar på hurdana...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Kan det gå?? Har provat en Wintec men den satt tyvärr inte helt bra. Gillar ju syntetsadlar skarpt så vad tror ni om en Griffin Allround...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Har för mig att jag någon gång läst en tråd om vad man ska ha på händerna för att inte frysa när man rider på vintern. Någon tipsade om...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: lizan
·
T
Utrustning Vilka av Hööks skydd är bäst, de som är blåa och svarta och ganska nya; eller de äldre från Equi-Guard som bara finns i svart...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: mizz_perfect
·
C
Utrustning Vill gärna ha tips på vad man använder som broddnyckel till 5/16 broddar. Eller är det bara skillnad på storleken på gängorna, så att...
Svar
4
· Visningar
1 345
Senast: cross
·
K
Utrustning Hur putsar man upp mässingbett? Dom har ju en förmåga att bli mindre glansiga och i vissa fall få fläckar (mörka). Skulla vilja veta...
Svar
9
· Visningar
4 926
Senast: anders
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp