Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vart ska man lämna in sin sadel för omstoppning så det blir bra gjort? (Bor i örebro län) Nu när stoppningen nu satt sig, den är 4 mån...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: Hästbiten
·
M
Utrustning Är det någon som vet om Börjes säljer "westerngrimskaft"? Ett sådant långt, rätt kraftigt? Om dom inte gör det var finner man dom om man...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: MischaMir
·
Utrustning till Wintec sadeln, ett med pullargrimma!! har en "Newmarket färgad" såhär ser den ut...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: nipa
·
S
Utrustning Vilken typ av hästar skulle ni rekommendera dem till? Alltså tredelat bett med fasta ringar (eggbett) samt rakt/halvmåneformat...
Svar
14
· Visningar
2 704
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Är det någon som vet var man kn få tag på Zinkaband nu när apoteket slutat sälja :confused: http://
Svar
1
· Visningar
829
Utrustning Jag undrar hur en ridkapson fungerar att rida på? Jag undrar också vad en sådan kostar och var man kan få tag i en sådan? Min häst har...
Svar
4
· Visningar
3 464
Senast: psychogrrl
·
A
Utrustning Köpte en rejäl yllefilt och tänkte göra ett hyfsat täcke av den, och undrar om någon har tips på material till kantband, bogspännen...
Svar
6
· Visningar
2 123
Senast: Nica2
·
V
Utrustning Alla longerar tydligen väldigt olika med olika utrustning osv, vad använder ni för utrustning när ni longerar och varför?
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning Vilken typ av inspänning har ni när ni longerar unghästar? Och varför just den?
Svar
8
· Visningar
1 410
Senast: knyttet
·
S
Utrustning Det er vel helt sikkert ikke akkurat farlig, men ;) Det virker hvertfall som om mange har noe fryktelig i mot det! Jeg har en...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: skuggi
·
C
Utrustning vet någon som vet var man kan få tag på ett eksemtäcke i strl. 105? Tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Lyrisk
·
Utrustning De nya Wintec Wide sadlarna (som ser supervida ut) med tre olika extra vida koppjärn, har de kommit till Sverige än och var kan man få...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: AnneS
·
B
Utrustning Hej! Någon som har pfiff dressyr eller hoppsadel?? jag har 2 sånna, men skulle villja höra vad ni tycker om era sadlar, vart ni köpte...
Svar
2
· Visningar
873
S
Utrustning Jag skall införskaffa en klippmaskin, jag har en nu men den årkar inte igenom pälsen överallt.. Vet inte vilken som är bäst.. Vilken har...
Svar
9
· Visningar
2 342
Senast: Tican
·
B
Utrustning Klippmaskin Kommer säkert att ta 100år innan hästen är klippt, men min ekonomi tillåter inte dyrare. Eller kan man köpa en för människo...
2
Svar
23
· Visningar
2 508
Senast: tek
·
D
Utrustning Blir mer och mer tömkörningsfrälst, och har nu bestämt mej för att införskaffa en ordentlig tömkörningsgjord + tömmar. Nu använder jag...
Svar
13
· Visningar
1 558
Senast: armada
·
Utrustning .... finns de :confused: När jag köpte fullblodet var hon omusklad och passade perfekt i en normal mot vid bom. Nu efter 2 månader har...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: Duvan
·
F
Utrustning jag undrar om någon har provat detta täcke på sin häst och vad ni i sådant fall tycker om det. är halsen trång/stor? är det tjockt eller...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: aniratak
·
P
Utrustning Det som går upp en liten bit på halsen.... Nu är det bara 2 veckor kvar till Globen, jag o min polare planerar ett besök hos Hööks i...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: aniratak
·
P
Utrustning \"kulbett\" Vill höra era erfarenheter o åsikter om ett sk kulbett. Vet inte om det finns något annat namn på detta bett, men tänk er...
Svar
5
· Visningar
1 441
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp