Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Hej behöver eran hjälp nu! Jag har ssedan ridskoletiden fått inbankat i skallen att hackamore är farligt! Man kan skada hästen...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: joneya
·
Utrustning funderar på o klippa pållan..I vårat stall tar den som har insläppet bara av ett täcke (och byter inga täcken). och då tänkte jag ha...
Svar
6
· Visningar
1 294
Senast: suisyola
·
T
Utrustning jag har funderat... folk säger ju att det kan vara bra för nerviga hästar ( t ex galoppörer) att ha stora nosludd för att "skärma av"...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Var kan man hitta willab täcken på nätet? Har letat som en tok på deras hemsida utan framgång :mad: :bow:
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: mizz_perfect
·
M
Utrustning Är det någon mer än jag som har en häst som "piper" när jag drar åt sadelgjorden? Så ska det normalt inte vara och jag tror inte att det...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: hubinette
·
I
Utrustning Jag vet att detta ämne har tagits upp förut men jag är ny här och har läst en del om pannlampor och det är en del som säger att dom på...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Carmona
·
S
Utrustning Jo nu så tänkte jag köpa nya helskodda ridbyxor :D Men vilka är bäst? Helst under tusenlappen. Är Mountain Horse bra? :confused:
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: Sequoia
·
S
Utrustning jag är en riktig fryslort, fryser mig igenom hela vintern. Har redan haft långkalsonger säkert 1 månad. Dubbla strumport och dubbla...
2
Svar
30
· Visningar
8 734
Senast: palle
·
M
Utrustning Jag skulle behöva ett par benskydd, typ bakstrykkappor till min nordis. Men alla jag mätt har varit för små. :( Någon som vet var man...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: palle
·
A
Utrustning ja då kan man bara konstatera att det börja skymma på kvällarna när man ska rida och då komma våra gula vänner fram som ska visa oss så...
Svar
18
· Visningar
1 063
Senast: mizz_perfect
·
Utrustning Någon som har en sån? Hur är sadeln, är du nöjd med den osv??? /Anna
Svar
2
· Visningar
961
Senast: piggis_83
·
Utrustning Varför är det så svårt att hitta ett träns med riktigt smala remmar? :smirk: Jag letar efter ett träns med engelsk nosgrimma och vitt...
Svar
17
· Visningar
1 405
Senast: pinky
·
Q
Utrustning nån som har dem. brukar vanligt vis ha XF på bootsen men en del fs brukar funka!! är de stora?? är det skit dålig kvalite på dem??
Svar
1
· Visningar
694
Senast: piggis_83
·
Utrustning Det gjorde jag idag! Köpte ett skit snyggt thermo stalltäcke idag på rea. normal pris: ca 1300 kr Rea pris: 349 kr!!! :eek: :bump: :bump:
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Magica
·
W
Utrustning Funderar på att köpa ett Event Plus Regntäcke, har någon erfarenheter av dom? http://www.erikshastshop.com/artimages/plus_regnhalsS.gif...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: CosmicQueen
·
Utrustning Vad har ni för märken på era kandar? Själva har jag ett vanligt träns med nackremmen från Hööks kandar (det som de inte har längre...
Svar
12
· Visningar
1 168
Senast: breccia
·
M
Utrustning Idag regnade det och ponnyn hade två täcken på sej, ett "Rambo wug" och ett tunt innetäcke under. Båda täckena va helt genomsura... De...
Svar
8
· Visningar
876
Senast: Egonson
·
T
Utrustning jag har precis (elr ja, för ett drygt halvår sen) fått en sadel till min hopponny Antica... en zaldi star,( :love:) alltså en flatback...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: __Stilett__
·
W
Utrustning Kan någon tipsa om ett bra ofodrat regntäcke och ett vintertäcke med bogveck för dom inte så kalla dagarna? (-5/-10) Billigt men bra...
Svar
4
· Visningar
1 338
Senast: _Dieldi_
·
M
Utrustning Är det någon som vet vart man får tag på sådana utställningsbett i mässing i form av en hästsko på bettringarna?? jag har kollat runt...
2
Svar
21
· Visningar
2 162
Senast: chrisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp