Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Utrustning Noen som har det ? et svart med gul passpoil, kneppes foran salen med kardborre. Koster 195 kr. Lurer på om det er stort eller lite i...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Carmona
·
N
Utrustning Undrar bara om den är okej? Jag har ett fullblod av cobstorlek, väger 420-440 kg och tömkörningsgjorden är i Fs, men ska vara lätt att...
Svar
16
· Visningar
1 929
Senast: Nina83
·
M
Utrustning Igår på träningen så trillade jag av och än en gång så tänkte jag att jag borde ha säkerhetsväst när jag rider min ena häst, hon har ett...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: Horsen
·
S
Utrustning Vart finns d?? vill bara ha ett tunt..ingen fodring då hon bara ska ha vid riktigt blöta dagar med snöslask och sånt... kolla på hööks...
Svar
6
· Visningar
1 670
S
Utrustning Undrar bara vad dessa sadlar brukar kosta begagnade, någon som vet??? :bump:
Svar
2
· Visningar
866
Senast: chrisse
·
J
Utrustning Vad har ni för täcken på era pållar i transporten?
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: piggis_83
·
M
Utrustning Jag ska köpa regn och stall ev vintertäcke. Finns det någon som kan tipsa mej Regntäcket ska hålla för blöta och ge rörlighet...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: piggis_83
·
K
Utrustning Från Ekohallen, ngn som vet ngt om det? Är det bra? Håller tätt? :bow:
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Krabban
·
R
Utrustning :crazy: Tips på varma, sköna vantar och stövlar/ skor som inte är så dyra?
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Real_Life
·
Utrustning Funderar på att köpa en dressyr sadel till pållen att ha när jag dressyrar.. Har precis köpt en ny bomlös men skulle vilja ha en...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: HannaZ
·
M
Utrustning Jag vill ha tips på vad man kan sy själv till hästen! Jag har sytt: Sadelöverdrag (jättbra!!) Schabrak Vojlock Nosludd :smirk: Vet att...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: LäderBjörn
·
S
Utrustning Jag måste berätta att jag är djupt imponerad av old mac´sens grepp på snö och is. Har skrittat 1½ timme på snöklädda grusvägar idag och...
Svar
7
· Visningar
1 109
Utrustning Jag letar nya ridbyxor nu, men alla jag hunnit prova verkar ha så hög midja. Eftersom jag är kort resulterar det i att midjan hamnar i...
Svar
11
· Visningar
1 280
Senast: Pälskling
·
S
Utrustning Vad har ni för storlek och sort på sadlar till schettis. Ska köpa en ny. Hu rär syntetsadlarna? Ska vara till allround och hoppning.
Svar
5
· Visningar
942
Senast: svea
·
Utrustning Jag vill ha förslag på vilken bil man kan ha om man vill kunna dra två hästar.
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: Buzz
·
Utrustning Börjat kika lite åt ett enhästars boogiesläp, Henra Amazone. Undrar lite vad ni här har för erfarenheter av det. Fördelar/nackdelar etc...
Svar
18
· Visningar
8 082
Utrustning Det i svart/guld, heter fleecetäcke gold stripe. Nån som har det? Är det bra?
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: Lazio
·
Utrustning Kan en sådan vara bra ifall man har en sned häst? Sadeln ligger inte helt still utan rör sig något i sidled pga att hästen har mer...
Svar
17
· Visningar
2 811
Senast: hannibal
·
B
Utrustning Läste en tråd där det handlade om achengrimma O pullargrima, vilken som var "snällast". D är jöh för helt olika syften! Pullar trycker...
Svar
17
· Visningar
1 724
Senast: jojjo_blondin
·
T
Utrustning Jag ska prova en beg dressyr sadel imorgon jag tror den heter kentur? Finns det någon som käner till den sadelen? tacksam för lite syn...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp