Mjukt gummibett?

G

ginsa

Hej, jag skulle vilja ha tag på en mjuk gummistång till min häst men har inte hittat någon. De gummistänger jag hittat har varit ganska hårda. Någon som har något tips på var de kan finnas?
 
Jag har ett sk siliconbett. Det är rakt men avsmalnat på mitten och mjukt och böjligt. Min ponny älskar det bettet. men troligtvis är det inte så bra att bara rida på ett sådant bett, då det finns risk för gnuggskador på lanerna. Jag har köpt mitt i en välsorterad ridsportaffär. Har dom det inte kanske dom kan beställa hem ett åt dej.
Lycka till.
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 484
Senast: iNHALE
·
Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Elendil
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 485
Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp