Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Det har slagit mej att i många sälj/köpannonser pratar man om extra insatta fönster/öppningsbara i transporten. Hur uppfattar hästen det...
Svar
9
· Visningar
1 508
Senast: Hästen
·
Utrustning Hur kommer det sej att utrustning som köpts i en affär som säljer hästsportutrustning skulle vara av bättre och högre kvalite än om den...
2
Svar
34
· Visningar
2 812
Utrustning Vilket bett är mildast? Tränsbett är ju det vanliga men läste i h**ks att eggbett åxå är ett av de mildaste.. Eggbettvore ju bra på så...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Freyr
·
Utrustning Jag har varit på shopping idag och gjort akut inköp av ridkläder. Jag köpte ett par svarta Roping Country Wear ridbyxor, helskodda för...
Svar
13
· Visningar
2 681
Senast: Horsen
·
D
Utrustning Det är så att jag *harkel* behöver :angel: ett nytt träns. De två jag funderat på är Träns från Hööks och Jacson Novarro. Någon som...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Finess
·
B
Utrustning Jag är i färd med att (kanske) köpa en Kylinge Apollo från 1994 i mkt bra skick. Nu säger en kompis till mig -Du vet väl att Kylinge har...
Svar
12
· Visningar
10 800
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Hovstärkaren \"Tuff- Stuff\" ? Funkar den verkligen? Blir hovarna starkare? Och vad är det i den egentligen? /L
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: Freyr
·
W
Utrustning Vilket är det mildaste bettet som man får tävla dressyr på :confused:
Svar
2
· Visningar
1 001
C
Utrustning ska på semester i skåne & har fått med mej min sambo till tingsryd (Yieppie) och ska inhandla ett par ridbyxor har spanat in piaff(?)...
Svar
10
· Visningar
1 335
Senast: _otursbarn_
·
S
Utrustning vad är det för skillnad mellan ett tredelat bett med rak/platt mittdel och ett med rund. I HoppTR står det att man endast får tävla på...
Svar
3
· Visningar
3 699
K
Utrustning nu är det så att jag köpt hööks vintertäcke exclusive till min pålle. men jag blir osäker när det sägs att det är så dålig kvalité...
Svar
8
· Visningar
1 195
L
Utrustning Har tittat lite på Star trailer och tycker att de verkar bra. Har framförallt tittat på diamanten som verkar lagom rymlig och så...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: Idasagare
·
S
Utrustning Är det någon här den eller som har ridit i en sån. Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om den. :bump:
Svar
4
· Visningar
1 771
Senast: saltakatten
·
A
Utrustning Vad har ni för ridvästar? :) Letar efter en snygg ridväst av bra kvalite tex Musto , pikeur Eurostar osv...
Svar
10
· Visningar
1 637
Senast: little_blondie
·
B
Utrustning Hur skall jag kunna välja tum. stl på dressyrsadeln? Jag har nu en allround som är 17,5". Men jag har provsuttit en 16,5" och satt inte...
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Dum fråga :) Jag letar nämligen efter en bra remontnosgrimma til min shettis (103 cm och shetlandsstorlek på grimma/träns). De enda...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: Vikingur92
·
B
Utrustning Är på jakt efter en damsadel, problemet är bara att jag inte tycks finna någonstans att köpa en sådan ifrån. Nån som kan tipsa?
Svar
3
· Visningar
990
Senast: blondi3958
·
R
Utrustning Om man ska stoppa om en sadel, behöver då sadelmakaren se hästen med sadeln på eller är det bara att ta med sig sadeln till sadelmakaren...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: ecssory
·
S
Utrustning Ser her nede under "mystiske storlekar" at ikke alle er helt fornøyde med "Haflinger"-salene. Og det skjønner jeg jo, for man forventer...
Svar
2
· Visningar
1 326
Senast: sleepy
·
L
Utrustning lite kul eg. Min kompis hade handlat hem två stycken sadlar från hööks, båda i syntet. En griffin haflinger (för hästar med x-tra breda...
Svar
12
· Visningar
1 791
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp