Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Satt och kollade runt på olika sadlar på nätet och hittar en sadel(??) som påstås heta Gay Channel :o :confused: Är det bara jag som...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning New england någon som har den, provsuttit i den :confused: Klämt och känt på den då :confused:
2
Svar
38
· Visningar
2 865
Senast: blondi3958
·
F
Utrustning nån som har den? e den bra?` syntethoppsadeln som de säljer på hööks alltså. :confused:
Svar
5
· Visningar
836
Senast: flyingelefant
·
S
Utrustning Jag har under en längre tid försökt hitta en begagnad dressyrsadel som passar både mig och hästen, men utan resultat. Jag har provat...
Svar
17
· Visningar
5 038
Senast: Johanna_m
·
S
Utrustning Är det någon som provat en sådan? :confused: Vet att bla Hansbo och Chetak säljer dessa. Själva gjorden är inte rakt formad som...
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: joneya
·
S
Utrustning Någon som sett den? Hörde att han inte tycker man ska använda sig av koppar som material i bett. Någon som vet hur han motiverar detta...
Svar
15
· Visningar
1 639
Senast: Maran
·
M
Utrustning Va har era pållar för ute täcken??? Min har ett Bucas träcke och sen har ett Eskadrone att byta me... Bucas täcket sitter helt perfect...
Svar
10
· Visningar
1 630
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Kna någon berätta lite mer om märket Drako, jag ska köpa ett par i manchetster med skinnskoning, hur är kvalitén? mvh/ Anita
Svar
9
· Visningar
1 323
Senast: Blossi
·
D
Utrustning Jag funderar på att skaffa ett sidepull till min häst. Jag vet att de fungerar som en hård nosgrimma över nosryggen men mer vet jag...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: oasen
·
T
Utrustning Jag har ett sto som har hög och lång manke! På högsta punkten på manken är den 7 cm över ryggen. Under manken kommer bröstkorgen som...
Svar
13
· Visningar
2 326
Senast: L_S
·
M
Utrustning Hejsan..undrar om ni kan rekommendera ngt bra regntäcke under 1000 kr? Just nu har jag dålig ekonomui :crazy: men måste ha ett regntäcke..
Svar
12
· Visningar
2 220
Senast: lil-sis
·
Utrustning \"bygga eget\" snabbspänne till hästtäcke! Jag har några ganska nya hästtäcken som jag är nöjd med, MEN jag önskar att de hade...
Svar
8
· Visningar
2 790
Senast: kopur
·
Utrustning Letar efter ett bra vattentätt ridtäcke som man knäpper framför sadeln. Har kikat lite på Horsewares Competition Sheet och även Bucas...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: skumpan2000
·
Utrustning Gick in på Granngården idag, tittade lite på deras täcken... (Hade inga planer på att köpa nåt täcke.) Men det fanns inga priser så jag...
Svar
5
· Visningar
1 227
E
Utrustning Finns det att beställa någonstans? Har hittils bara hittat dyra. Jag vet,säkerhet är viktigare än pengar.. Men det skulle nog vara skoj...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: Egonson
·
O
Utrustning Jag ska nu sälja mina läderridstövlar av märket Soubirac, och jag vet inte riktigt vilken höjd och vidd det är på dem, vars på...
Svar
3
· Visningar
1 607
Senast: oasen
·
Utrustning Hur ser man om sadeln är sned?? Dum fråga kanske men jag har provat en sadel och jag vet inte om sadeln är sned eller hästen är...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Är det någon som vet om Hippos finns i både dressyr och hopp? Om bommen är ändringsbar på den, eller om det bara gäller vissa modeller...
Svar
6
· Visningar
2 355
Senast: ecssory
·
Utrustning Hej! En kompis har köpt en häst med lustig form på manken, det är liksom två mankar efter varandra, först en vanlig, ganska kort, men...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Utrustning Letar förtvivlat på nätet ang information/bilder på en hoppsadel som ska heta husar. Hittar inte vad jag söker så jag behöver er hjälp...
Svar
5
· Visningar
2 780
Senast: fragvis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp