Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Brodyr eller inte på tävlingsschabraket? Vad har ni?? :)
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Ramona
·
Utrustning Hur svårt kan det vara egt?? :confused: SÅ många olika varianter finns det ju faktisk inte att välja på.... Men nej då, man får se...
Svar
16
· Visningar
1 540
Senast: Fiorano
·
Q
Utrustning hej jag har hemma en HDR Hopp extlusiv på prov och den verkar passa och är hur go som helst att rida i och hästen verkar gilla den. men...
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: Qudexco
·
H
Utrustning Hej! Är det någon här som har erfarenhet av ett rundsytt träns? Vilka delar i tränset var rundsytt? Hur upplevde du tränset? För och...
Svar
12
· Visningar
2 503
Senast: ecssory
·
Utrustning Jag vill ha ett brunt eller lite kastanj/cherry färgat pullarträns. Tränset ska passa en fjord/connem. ponny. Har ganska stort huvud...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: jojjo_blondin
·
B
Utrustning som är svarta.. var finns det att köpa? är de helskodda? kostar de mycket? finns de att köpa över internett? Dressyrmupp
Svar
5
· Visningar
1 495
Senast: skrattkulan
·
K
Utrustning Har endel svarta lädergrejer som tappat färgen. Hur gör ni för att bättra på? (INTE måla om, alltså!) Funkar det med svart ekol-olja...
Svar
13
· Visningar
5 112
Senast: Johanna_m
·
Utrustning har kikat lite på chevaltränsen. Är dem något att ha? kostar ju 500-600 kronor. tycker dem är ganska fina, har inte kollat jätte mycket...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: spoff
·
T
Utrustning Nån som vet var man kan köpa lila eller turkosa shortchaps? :love: Nån sammetshjälm i snygg, udda färg? Eller ärtigt gröna ridbyxor...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: palle
·
B
Utrustning Varför har syntet sadlarna: Griffin och Maxam 10 års bomgarant? Medans Olympic Jessica har bara 3 år? Frågade min pojkvän angående det...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Centaur
·
B
Utrustning på Hööks, någon som vet vad helskoningen är i för material? Det står inte... Eller är skoningen i samma material som resten av byxan...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Horsen
·
A
Utrustning är det jag som är konstig eller är det kass passform på ridbyxorna? :o Provade ridbyxor för ett tag sedan av olika märken bla eurostar...
Svar
16
· Visningar
1 891
Senast: Horsen
·
M
Utrustning Har ett par från odal men tycker att de skaver. Vet ej märke men det är 2 remmar fratill som fästs med kardborreband. sen har jag svårt...
2
Svar
28
· Visningar
2 824
Senast: Ava22
·
Utrustning Finns det nån som har erfarenhet av dessa sadlar. Har inte sett märket förr och ville höra om det är bra sadlar och om de är värda att...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: md5krist
·
B
Utrustning Är dom inte hala att rida i? En i stallet har en sådan och den käns jätte hal :crazy: Glider man inte väldigt i dom?
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: Apollo
·
Utrustning Någon erfarenhet av detta? Har haft mitt i två dagar och det fungerar faktiskt över förväntan!! Skaffade för att min häst har...
Svar
15
· Visningar
1 531
Senast: strumpan
·
Y
Utrustning min kompis har bestämt sig för att hon ska sy ett täcke till sin shettis så hon mätte längden på hans nuvarande täcke, mellan manken och...
Svar
1
· Visningar
935
L
Utrustning Är det någon som vet om Granngårdens regntäcke Event är bra??? :confused: Det är ett himla bra pris på det i alla fall..........
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: LillaMy
·
E
Utrustning jag vet att det har funnits många trådar om knarrsadlar. men jag måste fråga igen. min gamla Lewa comet knarrar så in i.. BÄNKEN...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: Boj
·
B
Utrustning Hej! Min väns häst har en väldigt hög manke, jag har sett ngn gång en sadelunderlägg som var upphöjt eller speciellt för hästar m hög...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: tippo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp