Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns det en möjlighet att säkerhetsmässigt modernisera äldre släp? Tittar just nu på äldre släp mellan 15-20 k. Jag har kikat lite på...
2
Svar
22
· Visningar
2 289
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har äntligen börjat bli bekväm i min dressyrsadel och kniper inte längre med knäna (rider normalt hopp) I och med detta så känner...
Svar
17
· Visningar
2 290
Senast: Rugge
·
Utrustning jag tycker att detta verkar vara världens bästa ide! Saddlar speciellt gjorda för kvinnor kroppar. har någon provat dessa eller...
Svar
11
· Visningar
4 308
Senast: Got2Be
·
Utrustning att ha skydd i hagen är något jag alltid har vart emot och undviker det helst, men nu efter jag har haft min häst i tre månader och har...
Svar
10
· Visningar
1 405
Senast: axel
·
Utrustning Har två hästar som just nu har lite olika färger på i princip varje liten sak. Har börjat fundera på detta mer och mer och tycker att...
2
Svar
21
· Visningar
4 987
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jacson har ju bytt ägare och de har gjort en rejäl rantafej med kläderna bla är ju alla gamla ridbyxmodeller som funnits i massor av år...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: gylle
·
Utrustning Har ett par jättefina Cavallo dressyrstövlar som jag köpte för ett par år sedan, de har dock bara blivit liggande för de är en aning för...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: ylvalill
·
Utrustning Har kikat lite på hästtransport och snöat in mig på en ifor Williams, B403 (deras 1,5 hästars). Men tycker att det är för mycket pengar...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: lulski
·
Utrustning http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/463512_10151236196693698_910526399_o.jpg Hej allihopa! :D Är ute på sadel jakt åt...
Svar
11
· Visningar
5 215
Senast: Niela
·
Utrustning Imorgon, fredagen den 3/1 - 14 börjar Hööks vinter REA med 50% på en del av sortimentet. Här kan vi lägga in bilder på det vi fyndat...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
27 117
Senast: Gelina
·
Utrustning Har tidigare köpt ett par dressyrschabrak från Exklusiv och tycker att dom är väääldigt små för att vara dressyrmodell, dom har passat...
Svar
3
· Visningar
630
Utrustning Är det någon mer än jag som har hört talas om pulliter crash stop, alltså ett säkerhetsbälte när man rider. såhär ser det ut...
Svar
1
· Visningar
2 809
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hade tänkt önska mig ett pr ridstövlar i studentpresent, men hela släkten är totalt ointresserade av ridning och iom att de kan bli rätt...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: carriemma
·
Utrustning Hej är konstant ute i denna sadeldjungel och letar dressyr Sadel till mitt halvblod hon har en Kieffer Donau hopp, har kollat på en...
Svar
0
· Visningar
796
Utrustning Jag är ute o letar efter en dressyrsadel med enkelkåpa. Drömmen är en Henning men känner att den är lite för dyr! Min smärtgräns går vid...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: WBanna
·
Utrustning Heej! Jag hade tänkt beställa ett pannband från paarden bijoux. Men när jag går in på deras hemsida så fattar jag inte hur jag ska...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Pussmule
·
Utrustning Jag har fått en kapson, men har ingen aning om hur jag kan använda den :angel:. Den har käkrem, nosremmen är i mjukt i lädret med tre...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Arwen
·
Utrustning Hej! Jag köpte ett par nya ridbyxor med fickor bak, av ett väldigt välkänt märke. Efter att ha ridit ETT pass med dessa ridbyxor så...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 311
Senast: HannaZ
·
Utrustning Hej. Jag sitter och är i taget att köpa en ny sadel till min häst. Sadeln jag fick med när jag köpte henne passar henne som handen i...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: EmmaN
·
Utrustning Hej alla! Är på jakt efter ett schabrak i viss färgsättning. Det ska vara marinblått med beige(vanilj)-färgad kantband. Vet att...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: niikon92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp