Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har ngt bra tips - ex vis hur man kan formulera sitt första svarsmejl till intressenter så att man sållar bort ev...
Svar
7
· Visningar
1 349
Senast: Ponnytant
·
Utrustning Jag har en intressent på min sadel som vill att jag skickar den till hen i ett land i norden. Jag funderar lite på om ni har några...
Svar
13
· Visningar
4 929
Senast: Elisha
·
Utrustning Ska ev. köpa dressyrsadel och är lite sugen på en stubben tristan dl. Om den skulle passa min D-ponny. Vad tror ni jag ska ha för strl...
Svar
2
· Visningar
2 120
Senast: hanoirocks
·
Utrustning Jag är sugen på ridstövlar, men har för feta vader för att hitta några. Men det måste ju finnas för såna som mig också? Med feta... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
23 558
Senast: axel
·
Utrustning Om hästen har vintertäcke på sig varje dag när den är ute på vintern, får den väll ingen vinterpäls? Måste man då ha typ fleecetäcke på...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Theodor
·
Utrustning Vilken tycker ni är bäst/snyggast? de lanserades i Falsterbo nu.... Transporterna är lika varandra,och vad jag förstår så har personal...
Svar
9
· Visningar
3 422
Senast: Ickiz
·
Utrustning Hej! jag undrar om Charles Owen GR8 är en bra hjälm? Jag funderar på att köpa en och undrar vad ni tycker om den...
Svar
1
· Visningar
762
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 509
Senast: Niki
·
Utrustning Jag är fast i denna djungel av sadlar. Jag letar en dressyrsadel till ett fullblod, jag har inte tagit ut en sadelprovare ännu så jag...
Svar
4
· Visningar
1 141
Utrustning I denna tråden tänkte jag visa hur jag bygger min barbackasadel, och jag vill gärna ha tips och idéer. Jag ska ha en voljock som grund...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Yvvee
·
Utrustning Jag behöver byta ut mattan på baklämmen på mitt släp. Jag vill inte ha gummimatta utan textil (som det är nu), men vad heter mattan...
Svar
11
· Visningar
5 969
Utrustning Jag har köpt en sadel för bred häst. Den annonserades som en Pfiff men när jag fått hem den står det på märket: Hand made, Moneypony...
Svar
10
· Visningar
2 768
Senast: Piraja
·
Utrustning Ja, hur är det egentligen? Får man tävla PONNY med kedja under hakan på hacket eller måste det vara en vanlig läderrem? Jag har nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Docka
·
E
Utrustning Nu öppnar jag en NY tråd! tänkte om någon här kunde tänka sig att skicka/skriva en beskrivining på hur man gör hajtandsflätning...
Svar
4
· Visningar
3 158
Utrustning då jag har läst så otroligt mycket om dåliga mm sadelutprovare så gör jag så här istället. tycker ni att denna sadel passa min häst? det... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 279
Senast: manpila
·
Utrustning Är det någon som provat "ShoeSecure" mot tappskor? (ni får googla, man får ju inte länka här..). Kan man ha de på dygnet runt?
Svar
7
· Visningar
3 101
Senast: HMQ
·
Utrustning Känner att jag vill ha lite fler åsikter ang. denna sadel som jag haft sedan i oktober förra året. Det är en Prestige med bomvidd 35...
Svar
9
· Visningar
3 846
Senast: oxo
·
Utrustning Har införskaffat ett Bucas Buzz off rain till mitt halvblod som lätt blir varm men är känslig för värme och flugor. Täcket är jättefint...
Svar
11
· Visningar
4 265
Utrustning Hej, jag har lite huvudbry gällande "min" sadelutprovare och hoppas kunna få lite råd och tips! Jag har i många år haft en mycket... 2
Svar
20
· Visningar
8 335
Utrustning Finns säkert multum med trådar om detta men jag är inte en så frekvent besökare och vill ha färska svar. Jag själv anser att sporren...
Svar
10
· Visningar
1 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka