Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min ponnys lädergrimma börjar sjunga på sista versen, och jag letar efter en ny. Men jag hittar inget, det finns bara en massa klena... 2
Svar
34
· Visningar
5 985
Senast: cutty
·
Utrustning Hej Funderar på att köpa en Hööks Steeds säkerhetsvästs eller en Racesafe om jag hittar någon begagnad billigt, men hur pass mycket...
Svar
2
· Visningar
2 336
Senast: Ace
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett skrittäcke i svart ylle, stl 115. Alltså till en a-ponny. Både sjöhagen och mias gör faktiskt i den storleken...
Svar
0
· Visningar
727
Senast: Gwaeron
·
Utrustning Det finns ju tre olika "sorters" Horsewaretäcken. Eller hur man ska säga.... Hur upplever ni skillnaden mellan dem? Alltså mellan...
Svar
12
· Visningar
2 050
Utrustning Jag köpte en häst i fredags! Kommer inte att ta hem hästen förren i slutet av mars. Iaf så följer inte sadeln med på köpet då hon hade...
Svar
8
· Visningar
1 340
Utrustning Ja nu vill jag se bilder där ni som rider i dressyrsadlar har allroundschabrak under=)
Svar
7
· Visningar
1 750
Senast: Niela
·
Utrustning Jag är i bilbytartankar, inte till något fancy har jag tyvärr fått inse. Men till något starkare än vad jag har idag. Dvs 160hk och... 2
Svar
30
· Visningar
4 805
Senast: Egonson_
·
Utrustning Någon som provat detta bett? :) 2 3
Svar
57
· Visningar
10 620
Senast: Magica
·
Utrustning Är det någon som vet när katalogen för 2012 kommer? Jag hittar ingen info på varken hemsidan eller i katalogen...
Svar
17
· Visningar
1 818
Senast: lewellyn
·
Utrustning Snälla hjälp mig välja vilka färger jag ska ha på swarovskikristallerna som jag ska byta ut på mitt pannband. Kristallerna är 6mm...
Svar
11
· Visningar
1 287
Utrustning Jag undrar om ni vet om det finns Novabett med ringar i mässing? Och vart kan man isåfall köpa dessa? Läste någonstans att de är mindre...
Svar
2
· Visningar
1 440
Senast: heyalex
·
Utrustning Fy vilka bett han visar upp, hemskt att det finns hästar som går med såna här bett :crazy: Det tredje bettet var ju inte så farligt...
Svar
3
· Visningar
1 636
Senast: poloplayer
·
L
Utrustning Hejsan! Jag märkte igår att min sadel inte längre passade på min foderhäst som har fått lite mer muskler runt manken sen jag tog hem...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Love_Maya
·
Utrustning Vad ska Ni shoppa loss på mässan i samband med Göteborg Horse show 2012? Jag är supernyfiken på vad alla har tänkt köpa :D Själv... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
12 543
Utrustning Jag är nu på jakt efter ett par nya ridstövlar då mina börjar bli slitna.. jag vill ha snygga svarta läderstövlar, hög utsida, vill...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: Speedway
·
Utrustning jag ska sälja min sadel! köparen vill betala via paypal, hur fungerar det? kan jag bli lurad på ngt sett??? hjälp mej
Svar
0
· Visningar
661
Senast: Mjola
·
Utrustning Hej, en liten fråga. Hur skulle ni välja att skicka ett träns? Det ska returneras och är således nytt så man vill ju inte att det ska gå...
Svar
4
· Visningar
1 463
Senast: Rosett
·
D
Utrustning Någon som vet om Free max bomlös funkar till grov isis? Hade vatt bra och veta vad ni har för åsikter om sadlen innan man beställer!
Svar
1
· Visningar
1 150
Senast: Rouise
·
A
Utrustning Insåg idag att jag har haft min vinterrid/stalljacka i nästan 10 år! Det är en CRW parkas köpt på Hööks en hång i tiden och ingenting är...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Buck
·
Utrustning Vad tycker ni är de hetaste och snyggaste i utrustningsväg till både dig och hästen i vår? Vad är de hetaste och mest inne just nu...
Svar
5
· Visningar
1 297
Senast: gulkiwi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka