Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning På min Amerigo står det F2 inklämd i beteckningen, vad betyder det? Det är en CC dressyr
Svar
2
· Visningar
898
Utrustning Har lånat hem ett tredelat Sprenger Dynamic RS med fasta D-ringar. Min häst var oerhört fin på det och trivdes superbra med det, inte...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: alTR
·
Utrustning Hej! Tänkte höra med alla er kloka bukefalister. Vilka hoppsadlar passar en arab? Min är kort och rak i ryggen med normal manke =)...
Svar
5
· Visningar
900
Utrustning Har ett litet i-landsproblem. Mitt reflextäcke sitter katastrofalt på min häst, han har så sluttande kors... Så tänkte om det var någon...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Jag lindar inte alls ofta, men om pålle skadas kan det ju behövas så lindor och paddar finns hemma men när jag skulle använda paddarna...
Svar
16
· Visningar
2 561
Senast: Inka-90
·
Utrustning Finns det någon som gjort egen H-gjord? Funderar på om man kan ta 2 förgjordar till islandshäst som finns på H***s och en platta mellan...
Svar
13
· Visningar
3 196
Senast: bigganl
·
Utrustning Hej! Har tyvärr tvingats inse att för att hinna och orka med häst och jobb kommer jag behöva en bil. Det går emot allt jag tror på... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 224
Utrustning Någon som vet hur långt detta pannband är i strl cob resp full? Hittar inga mått på Hööks hemsida:( Kan ju passa på att fråga om...
Svar
4
· Visningar
1 699
Senast: Emmae__
·
Utrustning Jag undrar vad ni anser om Gold Medal betten? Tex sprenger är ju något stora, hur är dessa? :)
Svar
10
· Visningar
1 095
Senast: Gaia
·
Utrustning Hej! Idag kom min nya hoppsadel till mitt sto - arabiskt fullblod. Men när jag la på den på ryggen och kikar, tycker jag att den...
Svar
19
· Visningar
2 277
Senast: Grannox
·
Utrustning Har nu ny häst och nya problem... När jag köpte honom var han TUNN. Fullblod, 170 cm 9 år. Funderade inte så mycket på sadlar då...
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: glitter
·
Utrustning Ja min fundering är helt enkelt om jag behöver täcka min häst i boxen. Är lite kluven nämligen. Hästen är oklippt men har inte så...
Svar
14
· Visningar
1 968
Senast: Maran
·
Utrustning Nu är det väl trots allt dax igen? Gekås/Ullaredsfynd 2011. Vi vill se massor av hästutrustning massor av bilder och väldigt gärna pris... 51 52 53
Svar
1 052
· Visningar
207 412
Senast: mysboll
·
Utrustning Vad ska man leta efter till en häst med inte allt för ideal rygg, där allt glider framåt? - Ryggen är mycket rak, i vissa lägen under...
Svar
12
· Visningar
1 904
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Sugen på att köpa ett dressyrträns, visa gärna era så man kan få lite tips och ide'er. :banana: 2
Svar
29
· Visningar
7 731
Senast: mily
·
Utrustning Nagon som hort talas om dessa? Feedback?
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Megs
·
Utrustning Hejsan alla bukare! Jag går i transportköpar tankar och undrar vad för modeller som kan passa? Hästen är svårlastad och själva...
Svar
19
· Visningar
1 676
Senast: KNUTEN
·
Utrustning Är det någon som vet om det finns någon kopia på dem eller några med lite samma utförande? Behöver ha runtgående skål runt kotan...
Svar
0
· Visningar
1 199
Senast: Nominous
·
Utrustning Kollade på ponnysaker i Höökskatalogen för jag tänkte köpa lite, går in på hemsidan för att beställa, och kan inte hitta dem!! Inga...
Svar
3
· Visningar
947
Utrustning Ni som har Amigo 600D, är ni nöjda med det? Håller det tätt? Klarar det av 8-10 timmar i blötsnö/regn? Har bara erfarenhet av deras...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: Jadia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31