Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns här någon som testat den nya spångrepen, Sverigegrepen? Den är ganska dyr men om den är så bra som det låter på deras hemsida...
Svar
18
· Visningar
4 013
Senast: MonteRose
·
Utrustning Blir tokig snart, jag är verkligen blond ibland. Har alltid haft de vanliga sprenger och de är ju helt raka, inget höger eller vänster...
Svar
13
· Visningar
9 259
Senast: Estivuz
·
A
Utrustning Jag provar sadlar till min blivande treåring men jag blir blind tillslut på alla modeller! Jag ser inte längre hur en sadel SKA ligga...
Svar
11
· Visningar
2 577
Senast: Rugge
·
Utrustning Halloj! Då de trådar jag hittat i ämnet alla var gamla så valde jag att starta denna tråden. Har idag och i går flängt runt i... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 104
Utrustning I den nya djurskyddsutredningen står det så här: "När det gäller den utrustning och de träningsmetoder som används vid träning av och...
Svar
12
· Visningar
1 683
Senast: Kallebus
·
Utrustning Bytt ut kedjan på mitt hackamore då den gamla började vara så nött. Och nu får jag den inte att sitta bra. Hur spänd skall den vara, som...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: pinky
·
Utrustning Jag tänkte jag skulle prova ha ett tredelat gummibett på min ponny, dock har jag bara ett pessoabett med tredelat gummi hemma. Funkar... 2
Svar
20
· Visningar
1 818
Senast: Pegija1
·
Utrustning Jag tror jag har en Large i nuläget till hoppsadeln men den är på gränsen till för liten, finns de i XL?
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Estivuz
·
Utrustning Lär väl varit fler än jag som såg Rolf-Göran vinna klassen i lördags, men förutom att skrika mig hes i soffan så blev jag fundersam över...
Svar
19
· Visningar
2 180
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ni som har bra koll på detta med hästgrejer och har pysslat med det ett tag. Går det att färga om ett regntäcke? Tänker mig textilfärg...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Ponnytant
·
Utrustning Min lilla pålle återhämtar sig just nu från kotledsinflammation i båda bak. :( Går toppen i skritten nu och återbesöket till kliniken...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: Yttik
·
Utrustning Hej! Jag ska sälja min westernsadel och har tänkt att sätter in den i po en tysk sida för att här i sverige har ingen skrivit tillbacks...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Lillfux
·
Utrustning Hej Tänkte kolla här om de finns några med en racesafe väst eller liknande modell. Vad tycker ni om sådana modeller? Är de värda...
Svar
12
· Visningar
2 841
Senast: Elektron
·
A
Utrustning Hej alla glada!! Förlåt om det här blir lite långt... Nu är det så att jag har lite funderingar över det här med bett. Det var...
Svar
9
· Visningar
1 326
Senast: Aghak
·
Utrustning Någon här som har Amigo utetäcke till sin shettis? Har en kille som är 105 cm hög, men är osäker på vilken storlek jag ska ta? Han är...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Har ett par Mountian H softshell, varma och sköna men väldigt ostretchiga. Funderar därför på att investera i ett par Pikeur softshell...
Svar
5
· Visningar
1 861
Senast: sasc
·
Utrustning Tänk er detta: Du åker in med din transport på bilprovningen för kontrollbesiktning enligt gällande besiktningsintervall (vart annat... 2
Svar
20
· Visningar
2 825
Utrustning Jeg er jo ny, så jeg vet ikke om dere har en slik tråd? Men samler dere på noe spesielt hesteutsyr? Shabraker? Pannebånd? Bandasjer...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: goytil
·
Utrustning Det är kallt ute nu och jag fryser! Tänkte försöka hitta ett par bra thermobyxor så att jag överlever vintern. Tittade idag på ett...
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: Ganescha
·
S
Utrustning Jag undrar vad Ekohallen i Fjälkinge (Kristianstad) har för utbud av hästsaker och ridkläder. Hur är priserna? Någon som kan berätta?
Svar
2
· Visningar
9 026
Senast: Popcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka