Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning När man läser om olika sorters antiglid-paddar så står det ju att bästa effekten uppnås om man lägger padden under schabraket, direkt på...
Svar
12
· Visningar
9 469
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Jag ska ju modifiera min hoppsadel och sätta dit långa stroppar på den och då måste jag ju byta till dressyrgjord. Men jag har verkligen...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: Nominous
·
Utrustning Någon som kommer ihåg luciana diniz tränslösa bett? Någon som vill se en närbild på själva bettet? Konstaterar också... 2
Svar
22
· Visningar
8 501
Senast: Zolt
·
Utrustning Om man skulle vilja ha något personligt broderat men tycker att det är urbota tråkigt med hästens eller ryttarens namn, vad kan man...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: Sinfonie
·
Utrustning Hööks syntetsadel.. hur många grader är bomvinkeln? Någon som vet? På Normal resp Vid?
Svar
0
· Visningar
806
Senast: Yttik
·
Utrustning Köpte en Hidalgo Valencia II häromdan. Sadeln har läderbom och flyttbara paneler. Panelerna är hemskt tjocka, bortåt 4 cm plus att...
Svar
16
· Visningar
5 888
Senast: bigganl
·
Utrustning Har en helt underbar grimma som jag funderar på vem som tillverkat. På vänster sidostycke sitter ett ovalt rött märke med vad som ser ut...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: Mella
·
Utrustning Hej! Jag har precis köpt en begagnad Torsion till min ponny, men jag tycker att den ligger väldigt konstigt. Är det bara jag som är... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 613
Senast: Rouise
·
Utrustning Har två sadlar som jag försökt sälja hur länge som helst, men det händer inget. Har dels haft dem ute på annons själv och nu hänger de... 2
Svar
29
· Visningar
3 475
Senast: Cillen89
·
Utrustning Kort och gott: Vad är den äldsta hästpryl du äger, och vad är den äldsta hästpryl som du faktiskt använder? Min äldsta pryl är en...
Svar
18
· Visningar
2 006
Utrustning Jag söker en transport där hästen står diagonalt, utan frambom. Vart kan jag hitta en sån transport? Tacksam för alla svar! :bump: 2
Svar
22
· Visningar
3 024
Senast: fautras
·
E
Utrustning Undrar vad nypriset på ett Mylers Toklat-bett är?! Någon som vet? Bettet jag pratar om är detta:
Svar
11
· Visningar
1 661
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hej! jag ska till island och göra min praktik. Vet någon vart man kan få tag på ett lexicon med häst ord? Sen undrar jag hur man...
Svar
0
· Visningar
802
Senast: loser
·
Utrustning Sadelkammaren börjar bli för trång och går inte bygga ut. Har sett en modell av hängare där flera sadlar sätts runt om en kraftigare...
Svar
10
· Visningar
3 001
Senast: Sam
·
Utrustning Söker någon som rider i en Antares dressyr monoflap. Googlat men hittar inte mycket.. Nöjd/missnöjd?? Alla åsikter välkomna!
Svar
1
· Visningar
1 780
Senast: glitter
·
Utrustning Finns här någon som testat den nya spångrepen, Sverigegrepen? Den är ganska dyr men om den är så bra som det låter på deras hemsida...
Svar
18
· Visningar
4 013
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skadade hästar och konvalescenter