Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning (Har letat i gamla trådar utan framgång, även googlat). Är det nån här som kan hjälpa mig och tala om vilket märke det är på mitt...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: lillsyrran
·
Utrustning Har köpt en sadel där säljaren sa att det var en Crown som var inköpt på H**ks för 2-3år sedan:confused: Sadeln skulle ha sålts i...
Svar
1
· Visningar
1 882
Senast: Casacha
·
Utrustning Är det någon som provat det nya täcket från Horseware som är speciellt för travare (Horseware Trot)? Många vanliga täcken är för stora...
Svar
5
· Visningar
2 538
Senast: noble art
·
Utrustning hej! Söker hjälp ang lindor! Har aldrig varit duktig på att linda och har inte heller gjort det så ofta då jag aldrig tycker det blir...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: Kallebus
·
Utrustning Har testat en M&N 16" med bomvidd 33 idag. Hur tycker ni att den ligger? Själv tycker jag att den är för smal, men jag tror att den...
Svar
6
· Visningar
1 255
Senast: Deimion
·
C
Utrustning Hur mycket kan man värma om sin sadel? Hur många storlekar? Har en Tolga som ska in imorgon. Men hur mycket kan jag töja den? Mvh
Svar
0
· Visningar
935
Senast: cillaozantos
·
Utrustning Idag provade jag en Globus Clic dressyrsadel som låg äckligt perfekt på min kille. När jag la på och prova den gjorde jag detta med en...
Svar
0
· Visningar
814
Senast: Yttik
·
Utrustning Jag har köpt ny sadel, Morris nolan Golden collection 17, 32. Utprovad av sadelprovare och hade även min massör ute för att titta. Hon...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Godsend
·
Utrustning Har provat hur många sadlar som helst snart men tycker inte att någon passar, så tänkte göra en tråd där ni kanske kunde hjälpa mig...
Svar
7
· Visningar
1 130
Utrustning Någon som vet var man kan få tag i en tipperary eventer säkerhetsväst? Och hur är de i storlekarna? Tacksam för svar har försökt få...
Svar
2
· Visningar
1 660
Senast: Panamera
·
A
Utrustning Ja, vad är egentligen de generella åsikterna om de tvådelade tränsbetten numera? Snälla, säg nu inte att "det spelar ingen roll vad man... 2
Svar
33
· Visningar
6 147
Utrustning Jag undrar vart ni gör av era prisrosetter? har ni dem hänger på en vägg eller ligger de i en kartong på vinden? Har ni dem inne i... 2 3
Svar
44
· Visningar
15 304
Senast: Gabby_Ossi
·
Utrustning Hittade bara väldigt gamla trådar i ämnet så därför startar jag en ny :) Har haft Amigotäcken till min tjej i flera år och de passar...
Svar
16
· Visningar
3 029
M
Utrustning Har problem att hitta sadel som passar optimalt på hästen(finns en annan tråd) Man har ju hört att rida i en sadel som är för liten i... 2
Svar
24
· Visningar
7 536
Utrustning Ju mer sadlar jag tittar på och läser om, ju dummare blir jag så hjälp mig nu... :crazy: Hur ligger den här sadeln tycker ni? Dåligt...
Svar
8
· Visningar
1 588
Senast: SofieL
·
Utrustning någon som vet om det finns odelat fullcheek att få tag på? har letat överallt och hittar bara med plast/gummi/läder på mundelen, jag...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Nominous
·
Utrustning Kort bakgrundafakta: Jag har en nordistravare, stark som få om han sätter den sidan till. För mååånga år sedan när jag började rida... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 861
Senast: Mustang
·
Utrustning Någon som använtder eller prövat denna typen av bandagunderlägg? Vad tycker ni? Bra? Dåligt?
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Godsend
·
A
Utrustning Sitter och funderar på vad det kan vara för sadel jag fått med mig hem på lån? Det är en sadel som är märkt olympic, hoppmodell (cc...
Svar
4
· Visningar
2 889
Senast: Buck
·
Utrustning Nu när min hästapålle har satt vinterpäls har det dykt upp ett problem. Han får jättefula märken av mina sporrar, det blir inte sår men...
Svar
13
· Visningar
5 205
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka