Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har en sådan underbar dressyrgjord, se bild. Den har dubbla resårer och är "gel"fylld känns det som. Nu undrar jag om någon här...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: sweep
·
Utrustning Korkad fråga kanske men hur mäts storleken på stigbyglarna? Är det inner eller yttermått som anges? Tex storlek 9,5 mm är det måttet på...
Svar
3
· Visningar
2 964
Senast: Rosett
·
O
Utrustning Har en gammal kieffersadel här hemma som har tygundersida. Någon som vet på ett ungefär hur gammal den kan vara? och när kieffer...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Comfort
·
Utrustning Jag undrar vilka sadlar ni som har främst PRE men även lusitano har för sadlar (av alla sorter) till era hästar, både ston och hingstar... 2
Svar
35
· Visningar
8 950
Senast: Kookaburra
·
Utrustning Är det ngn här om har Eskadron eller dom lite blligare HorseGuard (eller finns det fler märken?) boots med fårskinnskant? Hur är dom...
Svar
9
· Visningar
4 803
Senast: hag391
·
Utrustning Vad ska man köpa för sadel till en stor B-ponny med bred rygg? Sadeln ska helst vara en ponnysadel så min dotter sitter bra i den. Köpte...
Svar
1
· Visningar
726
Utrustning Hur ser en äkta saferace ut? Någon som har en bra bild på den???:confused:
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Kalinka
·
N
Utrustning Jag har en JW-hjälm som alltså har ett ljust hakband, men det har tyvärr mörknat av svett/vatten. Finns det något bra sätt att göra rent...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Sorbe
·
E
Utrustning Har nu ett par Veredus runt om, men nåste nog tyvärr göra mej av med dem :( De köptes för att ha vid hoppning, men de släpper in så...
Svar
6
· Visningar
1 379
Senast: Daffan
·
Utrustning Har köpt en Glen Gordon anatomisk dressyrgjord och skulle använda den för första gången igår. Stod dock och tittade på den förvirrat då...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Prinzess
·
Utrustning Hej! Jag håller på o tvätta min flugtäcke - och blev helt ställd! Ska man impregnera det? Förlåt om jag låter dum, men jag kom...
Svar
2
· Visningar
1 005
Utrustning Har en volvo v70 med släps totalvikt för b-kort på 1200 kg och ett halvblod på ca 163 cm (550-600 kg?). Letar som en tok efter ett släp...
Svar
11
· Visningar
1 907
Senast: Lillsillen
·
R
Utrustning Vart har ni köpt era vita tävlingsshabrak till dressyren?? :banana:
Svar
0
· Visningar
707
Senast: roodbetan
·
Utrustning Jag tycker att den verkar helt underbar, och sjukt snygg! (Äntligen en snygg och trevlig gjord med mässings spännen! :love:) Någon...
Svar
0
· Visningar
735
Utrustning Jag har nu för första gången i mitt liv fått tag på en frusen pålle som behöver täcke på nätterna (inne) vintertid. Nu funderar jag dock...
Svar
19
· Visningar
3 304
Senast: Nomina
·
Utrustning Min häst är känslig i munnen. Funderar på att byta bett. Har prövat tredelat förut av sötmalm men det gick hon inte bra på, tjafsig med...
Svar
9
· Visningar
4 563
Senast: bigganl
·
Utrustning Hittade denna sadeln hos grannen och blev lite fundersam om vad det är för sadel eller om det bara är nån gammal märkeslös. Hittade inga...
Svar
9
· Visningar
2 538
Senast: palle
·
S
Utrustning Hejsan. :) Jag ska köpa nya ridstövlar inom kort och har bestämt mig för ett par allroundstövlar. Mest rider jag dressyr men det...
Svar
6
· Visningar
2 877
Senast: Swish
·
Utrustning Hej alla som var i Falsterbo! Köpte någon av er prylarna man skulle fästa på tyglarna för att se att man hade ett jämnt stöd mellan...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Står och jämnför min 2 åring och 4 åring. Båda är ungefär lika vida. Dessutom lika höga (stor tvååring och fyraåring växer saktare) 4...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka