Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har några swarovskipannband och sådär som inte alls glittrar lika mycket längre då dom verkligen behöver rengöras, men vad rengör man...
Svar
2
· Visningar
974
C
Utrustning Hej! Köpte ett par ridstövlar idag från h**ks, den vänsta var perfekt, den passade helt fantastiskt, men däremot den högra, kändes...
Svar
18
· Visningar
2 100
Senast: Chaandyy
·
Utrustning Undrar om ni som har detta träns märker skillnad när ni rider era hästar med det än med ett vanligt träns? :)
Svar
9
· Visningar
2 246
Senast: Prinzess
·
Utrustning Har försökt hitta en passande dressyrsadel till min häst som har väldigt rak rygg men har fortfarande inte hittat rätt. En sånhär... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 822
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Ska beställa hem täcken till vintern nu när man har ett sommarjobb :p Är till 2 st shettisar som går på lösdrift. Ena har aldrig haft...
Svar
19
· Visningar
1 969
Senast: urkella
·
Utrustning Jag går i lite tankar att köpa ny/begagnad sadel. Kan tyvärr inte lägga några stora pengar. Vet att jag vill ha en allround sadel, det...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hallå! Har fått för mig att jag behöver en dressyrsadel. Nu till det stora problemet. Min häst har en enorm manke, och är inte... 2
Svar
21
· Visningar
4 714
Senast: Swish
·
Utrustning Jag funderar på att "stripa" min transport. I nuläget är den mörkbrun med vitt tak (kylingesläp) och jag tycker att den mörkbruna ytan...
Svar
9
· Visningar
2 561
Utrustning Har en Ifor 505 som jag e mkt nöjd med! Dock skulle jag vilja ha en lite större, då jag tycker att den är i minsta laget och hästen...
Svar
17
· Visningar
6 426
Senast: mishima
·
Utrustning Har flera träns vars remmar är på tok för långa för mina hästar (har dem inställda på något av de innersta hålen på alla träns). Nu...
Svar
7
· Visningar
1 835
Senast: Merope
·
Utrustning En hoppsadel med detta, finns det?? Jag tycker att jag har letat ett tag, men nästan alla hoppsadlar jag hittat är utan cut-back. Min...
Svar
6
· Visningar
2 872
Utrustning Någon som vet om man kan byta framvalv i Pf*ffs bomlösa sadel och vad det är för storlek i sitsen på dem?
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Limelight
·
H
Utrustning Jag är intresserad av att få veta vad ni tycker bör förbättras, vad som är bra, vad som behöver utvecklas osv, när det gäller häst- och...
Svar
0
· Visningar
532
Senast: HorseBusiness
·
Utrustning Fick hem ett träns i dag som jag är totalt missnöjd över,den mörkbruna färgen som det såg ut att vara,visade sig vara typ orange! :o...
Svar
15
· Visningar
3 380
Senast: Fibusen
·
F
Utrustning Jag köpte en hästransport med min pappa för ett par månader sedan. Det enda problemet är att golver var ruttet på ett hörn, så golvet...
Svar
17
· Visningar
33 361
Utrustning Behöver nya ridskor/stallskor då mina gamla bokstavligen inte har någon sula kvar och är inte så sugen på att låna mammas som är två-tre...
Svar
8
· Visningar
1 173
Utrustning Hejdär! Har börjat och titta lite på transporter... Har några hållpunkter: Det ska få plats två stora pållar, ca 170 och 165...
Svar
6
· Visningar
1 032
Utrustning Hej! Jag är i farten att köpa en transport och har hittat en som jag gillar. Kruxet är att släpet har en totalvikt på 2000 kg...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: Swish
·
Utrustning Nu vill jag ha tips på bra flughuvor inför sommarens invation av insekter! Ser helst att huvan har öron :) 2 3
Svar
58
· Visningar
6 799
Senast: clubman
·
M
Utrustning Dottern har köpt ny häst,,,och som vanligt fick man ingen sadel till ,,så nu ska det letas sadel . :) idag har vi provat en Celine och... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 845
Senast: Majiia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka