Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning hej är helt ny på barfota skor.. pratade med en försäljare som sålde epicen bla och hon tipsade varmt om dem.. vad tycker ni? vilka... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 707
Senast: trofé
·
M
Utrustning Någon som har en åsikt kring anläggningsytan på denna sadel? Blir den för lång? Har stoora problem att hitta sadel till pållan då hon... 2
Svar
24
· Visningar
7 540
Utrustning Någon som hunnit testa, klämma och känna på Santa Cruz nya system för ställbar bom...
Svar
5
· Visningar
8 694
Senast: Lucky
·
N
Utrustning Jaha ja, vad säger man? Inte bara dottern som växer ur sina ponnyn och ska ha ett snäpp större emellanåt. Nu är de D Ponny samt stor...
Svar
6
· Visningar
2 847
Utrustning Är det nån som kan tipsa om bra begagnade sadelmärken? Vilka är skönast att rida i? Vilka brukar passa bäst? :)
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Majiia
·
Utrustning Är det någon som har ett av de nya släpen från humbaur med nät rullgardin bak? är det bra eller dåligt? Vad tycker ni annars om...
Svar
3
· Visningar
2 458
Utrustning Hittade en sadel till salu på internet, dock så passar den inte min häst men det såg sjukt skön ut och var riktigt snygg. Verkar vara...
Svar
2
· Visningar
1 502
Senast: sanviella
·
Utrustning Jag ska flytta upp till Luleå nu i höst och skulle vilja ha alla tips om täcken jag kan få! Hästen i sig är ett ädelt Mecklenburgersto...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: Contest
·
Utrustning Jag har själv Amigo Mio stalltäcken som är provade på hästarna och verkade sitta bra men inte använda över natt än så länge. Men jag...
Svar
11
· Visningar
2 155
Senast: Olympus
·
Utrustning På alla hemsidor som jag nu letat igenom står det att det ska rymmas MINST två fingrar mellan hästens manke och sadelns manke. Men...
Svar
12
· Visningar
1 436
Senast: HannaAberg
·
S
Utrustning Ska köpa ny sadel till hästen min. Han är sparsamt riden & växte ur sin förra sadel (omusklad unghäst) när jag hade igång han sist. Min...
Svar
2
· Visningar
908
Utrustning Vi har tänkt köpa en bättre begagnad trailer för vår D-ponny. Skulle nu vilja ha tips för vilka som är bra. Bilen som drar är en vanlig... 2
Svar
22
· Visningar
3 215
Senast: Harbor
·
Utrustning Nu är jag i behov att byta golv i min VV från -01 (grön modell). Jag tror golvet blivit dåligt pga att lämmen fått sig en smäll och...
Svar
2
· Visningar
1 853
Senast: movgli
·
Utrustning Pinsamt! Min lilla "skötare", 100% nybörjare på hästar, undrade vad det var som låg i spolspiltan, nämligen stallägarens barfotaboots...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Vart kan man få reda på om det går att typa om transporten? Jag har 610 kg lastvikt,och herr häst beräknas bli runt 168-170,dock väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej. Har en HDR dressyr sadel som inte längre känns bra på hästen, när jag sätter på den ser den ut att passa som ett smeck men han...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: sandrafors
·
Utrustning Hej! Jag rider vanligtvis inte med hanskar mer än när det är kallt ute, men nu har jag fått världens skav efter ett terrängpass på...
Svar
10
· Visningar
1 230
Senast: kem
·
Utrustning vad tycker ni om pessoa magic betten? jag har precis köpt ett 3delat dropp bett:D, men pga att jag brände benet extremt på falsterbo...
Svar
10
· Visningar
2 321
Utrustning Nån som känner igen märket? Hittade ett sött träns av detta märke för strax under 800 men blev nyfiken på märket för inte hört det förut...
Svar
6
· Visningar
1 672
Senast: Arwyn
·
Utrustning Är det verkligen så mycket bättre att det är värt nästan 3000 kr? Någon som har den? Har ni ramlat av med den?
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka