Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Sitter i lite transportfunderingar! Funderar och funderar så jag tror hjärnan kokar över snart! :o Drömmen är en boj,men den ekonomin...
Svar
1
· Visningar
1 829
Senast: Bellini
·
R
Utrustning Finns det någon som har tips på hur man ska göra om man ska göra en halsring till sin häst? Matrial ?
Svar
9
· Visningar
4 014
Senast: Scandi
·
F
Utrustning Köpte ett Kimblewickbett idag. Hästen har i vanliga fall 9.5 på vanligt bett men köpte Kimblewickbettet i strl 10.5 men det gav lite...
Svar
4
· Visningar
2 195
Utrustning Tanken slog mig, och jag tänkte bara höra med er bukare om man får lov att transportera hästen i bucasgrimma? Den ska ju gå av om den... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 026
Senast: jerseyko
·
Utrustning Halloj! Idag skulle en kamrat låna vårt släp och köra till soptippen men släpet gick inte på hans dragkrok...så han fick långa vår bil...
Svar
1
· Visningar
787
M
Utrustning Har en sådan dressyrsadel hemma just nu och tänkte kolla runt info om sadeln, hittar dock inte så mkt när jag googlar och inte heller på...
Svar
2
· Visningar
1 713
Senast: mummlan
·
Utrustning Vad jäkla trött jag blir på att aldrig ngt kan få vara enkelt :( Elen på min transport krånglar, mkt irriterande! Blinkers...
Svar
7
· Visningar
4 691
Utrustning Min häst har problem med halsmuskulaturen och lär ha detta i hela sitt liv. BoT tkr jag har hjälpt på benen så nu tänkte jag köpa honom...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: linzan
·
E
Utrustning En fråga till er som har såna: Om man köper broddade, går brodden att ta ut då?
Svar
0
· Visningar
650
Senast: Elva
·
Utrustning Nu har mina ridstövlar gett upp.. Så letar nya. Pioneer från jacson har jag fastnat för! Hjälp mig, har ni några erfarenheter av...
Svar
0
· Visningar
1 098
Senast: jarnroos
·
Utrustning Har ett släp från 2005 som jag haft i snart ett år. Vid något enstaka tillfälle har det hänt att bromsarna låst sig när jag backat, men...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Inka-90
·
Utrustning Jag gör en ny tråd om hagskydd då jag har sett att det har kommit otaliga nyheter på marknaden! :laugh: Jag skulle vilja ha tag i de...
Svar
17
· Visningar
2 950
Senast: quigley
·
W
Utrustning Vad hade ni valt och varför? Vill inte veta något annat märke förutom christ och cheval!! För och nackdelar med dem!
Svar
19
· Visningar
4 399
Senast: boccia
·
Utrustning Jag har länge haft funderingar att köpa denna grimma... 2
Svar
20
· Visningar
2 197
Senast: bigganl
·
Utrustning Ja hur gör ni som har små ponnysar när ni transporterar era småttingar? vi har ett star trailer xr3000 alltså stort släp å nu vill vi... 2
Svar
39
· Visningar
7 081
Senast: Miiip
·
Utrustning Vill ha lite tips på en dressyrsadel. Sadeln ska passa en D-ponny som nu har en Prestige goldenstar hoppsadel 17" och bomvidd 33 som...
Svar
11
· Visningar
2 422
Senast: Yrrol69
·
Utrustning Kommentarer om den här sadeln på den hästen? Eller förslag om sadlar som kan passa?
Svar
4
· Visningar
932
Senast: oof
·
Utrustning Har bestämt mig för att köpa ett par ordentliga ridstövlar. Tanken är att framför allt ha dem till dressyrträningar (och tävlingar, om...
Svar
16
· Visningar
5 599
Senast: ylvalill
·
Utrustning Jag har precis köpt hem ett släp, fint skick och allt är renoverat, förutom det yttre (färgen). Hade tänkt att matcha bilen min, som...
Svar
1
· Visningar
1 293
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Jag läste här nånstans att hårspray på benskydden gjorde dem blanka, vilket det gjorde :eek: Mina jätte gamla, slitna skydd blev... 2
Svar
20
· Visningar
3 774
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka