Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag läste här nånstans att hårspray på benskydden gjorde dem blanka, vilket det gjorde :eek: Mina jätte gamla, slitna skydd blev... 2
Svar
20
· Visningar
3 774
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Såg en annons på en T4 och läste mer om sadeln på Hööks webplats. Konstaterade att det bara finns koppjärn upp till XW till sådan...
Svar
2
· Visningar
1 788
Senast: Tappsveden
·
B
Utrustning Jag har letat efter en unik tävlingsoutfit å äntligen hittat den rätta men nu ko mjag till frågan. Hur sjutton är det egentligen...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: Brian
·
Utrustning Min häst har lyckats fastna i eltråden och har ett fult sår som inte vill läka riktigt... Efter 14 dagar i boxen håller han på att krypa...
Svar
9
· Visningar
2 315
Senast: MalinM
·
Utrustning någon som vet något om prestige appaloosa hippo ? Jag har förstått de som att modellen heter hippo men de är guldstjärnor på märket så...
Svar
3
· Visningar
3 192
Senast: phie
·
Utrustning Jag vill ha era bästa tips om oskodda ridbyxor med hög midja, relativt bred linning. Storleksmässigt ligger jag på 38-40, åt kurvigare...
Svar
9
· Visningar
1 742
Senast: lmk30
·
M
Utrustning Hej! Tänkte att det skulle vara kul att veta hur era hästar/ponnyer blir på olika bett. :love: Dessa bett är det som jag vill veta... 2
Svar
38
· Visningar
4 458
Senast: KasperTim
·
Utrustning :confused:Hej Brukar ni ha täcke på era hästar i transporten nu under sommaren? Varför i så fall?
Svar
13
· Visningar
1 982
Senast: KasperTim
·
Utrustning Snälla hjälp mig i denna hjälm-djungel :confused: Har en Charles owen JW som jag älskar. Men den är så varm på sommaren.. Vill ha...
Svar
8
· Visningar
2 924
Senast: Buongusto
·
Utrustning Jag tycker alltid att jag lyckas slita ut mina ridbyxor så fort. Använder mest Pikeur vilket ju ska vara ett kvalitets märke, ändå... 2
Svar
27
· Visningar
4 235
Senast: Habibi
·
Utrustning Jag rider just nu på ett tredelat smalt bett. Min häst trivs bra med det, men jag har hört att omväxling förnöjer. Så jag skulle vilja...
Svar
7
· Visningar
1 223
Senast: siddalee
·
V
Utrustning Hej alla kloka... Ska inhandla en pfiff bomlös sadel. Har lite småfrågor om paddar till bomlöst.. tycker det är klurigt och folk tycker...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: veronica94
·
R
Utrustning Kan någon skriva om olika skydd? varför har man de? Vad har de för syfte? Hur ser man vad hästen ska ha för någon sort? :confused: Tex...
Svar
12
· Visningar
2 225
Senast: Deimion
·
I
Utrustning Har redan innan tittat lite på ridhjälmar.. Men efter att jag var med om en olycka igår då min ridhjälm slogs i asfalsten tycker jag att...
Svar
8
· Visningar
1 431
Senast: Totola
·
Utrustning Köpte en Christ Comet -04 för två-tre år sedan som jag varit jättejättenöjd med :). Vill dock byta till en något nyare kärra (ej ny)...
Svar
4
· Visningar
1 269
Senast: porfyr
·
Utrustning Hej, tänkte köpa matschande schabrak och lindor till min valack, men har svårt att bestämma mig för vilken färg. Hans sadel är brun...
Svar
7
· Visningar
1 586
Senast: Buck
·
Utrustning Ja,som rubriken säger: Vilka sadlar är skonsammast för en ond rygg med 3 diskbråck mm? Funderar på om Passier med PS-baum skulle kunna... 2
Svar
22
· Visningar
4 753
Senast: hag391
·
Utrustning Har på naket ben ca 46-47 cm i vadmått. Var kan man hitta ridstövlar i stl 42 som kan passa det måttet? Blir väl 48 med ridbyxa mm...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: ffengvall
·
Utrustning Är det snyggt?:p Har ett vitfodrat remont till min tjej, det är riktigt snyggt, men just nu är hon ju grå förtfarande. Är sugen på att...
Svar
8
· Visningar
3 887
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Någon som har den? Jag har provat den i butik men är fundersam över kvaliteten. Håller den vad den lovar? Är det någon som har ridit...
Svar
15
· Visningar
3 693
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka