Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Några erfarenheter? funkar det överhuvudtaget? Kan man ha det till en bred häst som är byggd i lite "nedförsbacke" men har ganska lång...
Svar
11
· Visningar
3 575
Senast: Elina8
·
Utrustning Ett problem, mina snören gick sönder, hur gör man? Finns det "reservdelar" eller får man köpa några random?
Svar
0
· Visningar
619
Senast: Messy
·
Utrustning Jag har nyligen skaffat min första smartphone, det blev en Xperia Neo. Förr brukade jag ha med mig mobilen i fickan när jag red ut, men...
Svar
9
· Visningar
1 803
Senast: iNHALE
·
Utrustning Nu är det dags att byta bil och eftersom jag vill satsa på det här med tävling och eftersom vi vill byta till en lite större husvagn... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 810
Utrustning Har lite funderingar på att köpa en bomlös då jag gillar pricipen att det inte finns någon störande bom ivägen för hästens röresler och...
Svar
11
· Visningar
1 891
Utrustning Undar om någon kan tipsa mig om vad de där flugviftande tofsarna som man kan se på bilder på en del spansk / iberisk utrustning heter...
Svar
5
· Visningar
1 415
Utrustning Hej. Jag är i svängen att skaffa mig en rödbrun sadel (Priceville Edinburgh). Men vad kallas den färgen? Är det hasselnöt? Jag...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Rosett
·
Utrustning Jag har en ardenner som ska ridas in under hösten. Han har lagt sig till med en riktigt bred rygg men en helt OK manke. Jag har har nu...
Svar
17
· Visningar
2 249
Senast: AnnaPetra
·
Utrustning Ni som har lite grövre hästar, var hittar man täcken hästarna får plats i bogen? Någon som vet om Shires Higlander täcken är rymliga nog?
Svar
9
· Visningar
3 687
Senast: AnnaPetra
·
Utrustning Ska prova att köra hästen brett. Man kan ju ställa mellanväggen på tvären och det är ett hål i golvet som man sticker ner en pinne i men...
Svar
8
· Visningar
1 622
Senast: HannaZ
·
Utrustning In med alla bilder ni har på ert bruna läder!! Allt från Svartbrun till vitbrun är välkommet! har själv skaffat en rödbrun sadel...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: affinity
·
Utrustning Jag har en Freeform classic bomlös sadel som tyvärr jag har "vuxit" ur. Nu undrar jag ifall jag tar bort sitsen och lägger en bit...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: palle
·
Utrustning Sitter här och försöker fundera ut vad det är för märke på denna gjord? Den är ju runt 10 år gammal nu men väldigt fin kvalitet...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: Egonson_
·
Utrustning Jag har en gammal Wintec allroundsadel (ullstoppad) som är ca 12 år gammal, flitigt använd. Jag har velat mellan att behålla den och...
Svar
3
· Visningar
1 497
Senast: mumin
·
S
Utrustning Hej, jag funderar på att köpa barbackapad. Dock hittar jag inte så många i rätt storlek (det är en shettis jag rider). Har sett en del...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: tigerfisken
·
Utrustning Är på jakt efter en ny kavaj. Det bör vara en väldigt figursydd då min midja är väldigt smal. Vad finns det för figursydda kavajer som...
Svar
9
· Visningar
1 593
Senast: feel
·
H
Utrustning Jag har nu läst lite på olika ställen att de är ganska lika, men på vilka sätt är de lika och olika. Själv rider jag nu på pelham...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: bigganl
·
Utrustning Som så många andra är jag vilse i sadeldjungeln...! :crazy: Letar en ny dressyrsadel till min häst, då den jag haft ger baktryck samt...
Svar
14
· Visningar
1 431
M
Utrustning Skitdum fråga kanske men ngt jag funderat på ;) Kan man förbättra färgen på lädret på exempelvis en sadel med hjälp av tex...
Svar
17
· Visningar
7 843
Senast: REIN
·
Utrustning Håller på att leta tömkörningsgjord för fullt,hade helst velat ha en i läder,men då får man ju punga ut närmare 1500:- plus töm till...
Svar
12
· Visningar
2 156
Senast: Deimion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka