Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har någon erfarenhet av jaguar hoppsadeln? Den "vanliga" modellen, tror det är XJS. Hur är lädret, mycket stöd, hur ligger den på hästen...
Svar
0
· Visningar
2 055
Senast: jasseeh
·
Utrustning Har en annons ute om att "sadelmärke X i modell X sökes" och har fått svar från någon som påstår sig ha en sådan till salu. Lät seriöst...
Svar
10
· Visningar
1 539
L
Utrustning Jag ska köpa tillbaka min gamla häst men är osäker på om jag ska köpa med sadeln som hästen har för tillfället. Sadeln ska vara utprovat...
Svar
4
· Visningar
1 197
Utrustning Har just nu en Stübben dressyrsadel som tyvärr är något smal i bommen för min häst. Men hur vet jag hur mycket vidare den ska vara? Är...
Svar
3
· Visningar
863
Utrustning Har kommit in på spåret med bolösa efter mycket funderingar. Har en väldigt överbyggd häst nämligen. Alla sadlar jag testat har glidit...
Svar
2
· Visningar
891
Utrustning Jag undrar vilken färg ni tycker är snyggast att ha på lädret på en brun häst("vanlig" mellanbrun)? Personligen tycker jag nog att nut...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: cahs
·
Utrustning Inte säker på om det är rätt forum, men moderator kanske kan vara snäll att flytta annars? Men, jag skulle vilja ha lite idéhjälp...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Har precis, efter några år utan häst, köpt ett fullblodssto. Jättetrevlig på alla sätt o vis men stark :p Problemet är att jag inte...
Svar
5
· Visningar
1 265
Senast: palle
·
Utrustning Nu har jag provat en himla massa sadlar, och jag har hittat en del som faktiskt ligger bra, men... de glider fram. Anledningen till att... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 733
Senast: Elina8
·
W
Utrustning Jag har försökt hittat trådar ang detta, men jag är väl helt enkelt kass på att söka ;) Min nya hbl´s häst, har en hög,lång & stor...
Svar
7
· Visningar
1 699
Senast: Houdinie
·
Utrustning Har en ifor williams, men efter att hästarna gått över bommen mer än en gång så börjar det kännas obehagligt. Vilket är det ur... 2
Svar
26
· Visningar
7 588
Senast: Silkisif
·
Utrustning Har köpt en häst, utan sadel.. Nån som har koll på vilken typ av sadel som skulle kunna passa, det är ju en djungel:confused: Ngt...
Svar
3
· Visningar
747
Utrustning Nu på senare tid har min ponnys sadel börjat att åka fram.. I början av ett pass går det bra, men efter ca en halvtimme så ligger den...
Svar
19
· Visningar
11 437
Senast: Prinzess
·
Utrustning Livet har ändrats lite och vår B-kortslastbil (Boj Wagon) och släp (Christ) börjar kännas överflödiga då tävlandet inte är lika frekvent...
Svar
0
· Visningar
1 038
Senast: eigollet
·
Utrustning har vi hört den förrut? Hon behöver en ny sadel, jag vill ha en sadel som går att hoppa i (småskutt, men på träning) och som inte är...
Svar
9
· Visningar
2 965
Senast: Centaur
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar om ni vet någon bra flughuva som inte hästkompisen i hagen kan dra av:smirk: Min häst får aldrig ha sin...
Svar
12
· Visningar
2 302
Senast: Lunketuss
·
C
Utrustning Kom och tänka på att det vore kul att höra lite från alla er där ute som klipper era hästen, vilken som är eran favorit? Ska...
Svar
10
· Visningar
1 122
Senast: emsza
·
Utrustning Vill ha ett släp med boogie bra fjädring, bra ventilation och inbyggd sadelkammare. Funderar på att köpa en begagnade Henra...
Svar
0
· Visningar
1 549
Senast: MiniJojsen
·
Utrustning Vad har man bäst under tömkörningsgjorden? Jag vill gärna ha något, och just nu har jag ett schabrak i "normalstorlek", men tycker att...
Svar
19
· Visningar
3 948
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka