Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hästen har ett sabbatsår och ska bli mamma :love: En vän till mig frågade om jag hade några ridstövlar då hon söker till sin dotter...
Svar
10
· Visningar
1 498
Utrustning Sitter och kollar på lite CO- hjälmar och velar lite mellan modellerna Hampton eller Wellington classic/JW. Ser nästan likadana ut men...
Svar
11
· Visningar
1 625
Senast: Prinzess
·
Utrustning Hellu:) äre nån som har Back on tracks boots ? vad tycker ni om dom och har ni några andra produkter från back on track som ni...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Prinzess
·
Utrustning Har börjat att titta lite efter passande sadel till den här herrn på 4 år. Känner att jag är väldigt osäker på vad som skulle kunna...
Svar
8
· Visningar
1 789
Senast: Totola
·
Utrustning Blev lite inspirerad av fångtråden på hästvård, att våra hästar lider av välfärdssjukdomar... Jag funderar hur det kan komma sig att...
Svar
11
· Visningar
1 509
Senast: Mursten
·
Utrustning Såg annons på en transport som är byggd som en lastbil- alltså med lastramp på sidan, dem åker bakvänt och med bodel! Nån som har...
Svar
0
· Visningar
698
Senast: Jois
·
Utrustning Hittade ingen 11 tråd-så startar en nu!:) Vad är inne 2011 i utrustnings-färg väg?:) mvh dressyrglassyr
Svar
5
· Visningar
920
Utrustning Min sadel åker fram litegrann när jag rider och blev tipsad om att skaffa svanskappa av min ET. Jag är dock lite emot svanskappa då det...
Svar
19
· Visningar
3 378
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Beställde en sån hjälm i brunt, men när jag fick hem den nu så ser den svart ut?? :confused: Det står chocolate på kartongen. Kan den...
Svar
16
· Visningar
1 830
Senast: HannaZ
·
Utrustning Ska köpa nya ridbrallor... men de har ju TUSEN olika nyanser och konstiga benämningar. Har ett par som heter schlamm, men vill ha en mer...
Svar
11
· Visningar
2 750
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Jag känner mig så blåst just nu! Antagligen är jag väl oerhört naiv vad gäller nätshopping och så men jag har handlat på nätet i hela...
Svar
12
· Visningar
2 161
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Tänkte sätta i mellanväggen i släpet och se om Lillen åker bättre då, han har stökat lite senaste gångerna. "Enda" problemet är att... 2
Svar
26
· Visningar
3 048
Utrustning Mina ridstövlar blir alltid så korviga i bak där dragkedjan sitter. Jag får skavsår och dragkedjan går sönder. Borde ju slippa de...
Svar
8
· Visningar
2 505
Senast: Sorbe
·
Utrustning Som rubriken lyder, är det någon skillnad mellan en venus d och en vanlig venus förutom att d är i kalvläder? Jag har en venus d till...
Svar
4
· Visningar
2 202
Utrustning Letar förgäves på internet efter priset på Pessoa senskydd + bakskydd. Jag har kollat på den utlänska sidan (www.pessoasaddles.com)...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: *tove*
·
Utrustning Hej Jag rider en häst som har börjat få skav av grimman, så tänkte se om det finns en grimma som jag egentligen vill ha. Söker en...
Svar
5
· Visningar
1 131
C
Utrustning Någon som kan dressyrsadlar bra och vet ifall de finns en dressyrsadel som inte är väldigt djup i sitsen och som har mjukt säte? :d
Svar
6
· Visningar
894
Utrustning Hejsan. Jag undrar vilka typer av hästar dessa sadlar passar. Hästen som skulle ha den sadeln har rak nästan lite konkav rygg och...
Svar
8
· Visningar
6 295
Senast: vildros
·
B
Utrustning Hej ! Jag funderar på att köpa sele till mina ponnier. Jag kommer kanske inte köra jättemycket men kanske 5-6 gånger i månaden, dottern...
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: svea
·
Utrustning Nu är nya sommarkatalogen för 2011 här! Ni kan väl berätta vad ni tycker om nyheterna, visa gärna bilder på saker ni köper från nya... 8 9 10
Svar
198
· Visningar
25 488
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur