Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Finns det några stigbyglar där stigremsögat är vänt 90 grader...
Svar
7
· Visningar
1 739
Utrustning Hur är det med bomlösa sadlar? Passar alla sadlar alla hästar? Eller finns det olika storlekar på dom med? :confused: Jag har insett... 2 3
Svar
42
· Visningar
8 447
Senast: Susanna
·
Utrustning Plötsligt händer det och jag hittar inte längre den information jag vill ha när jag söker på forumet. Jag behövde helt enkelt registrera... 2
Svar
27
· Visningar
3 311
Senast: Buck
·
Utrustning Någon som vet om det är skillnad på glen gordons nut och tabacco? Har ett träns i nut och behöver en martingal till. Samt nya tyglar...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Sorbe
·
Utrustning Var igår & kikade på en ponny som jag lovat att hjälpa till med att rida till. Mycket trevlig ponny som tävlar Msv B hoppning & ska... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 392
Senast: Heulwen
·
Utrustning Är på jakt efter fler schabrak till vardags! Men jag börjar bli less på dom som fungerar halvdant eller inte alls. Vet ni några... 2
Svar
26
· Visningar
4 145
Senast: mazariin
·
P
Utrustning Hej! Ska man ha boots på hästen när man hoppar på gräs och på "terräng"? Med terrängen menar jag när man hoppar terräng banan i...
Svar
10
· Visningar
3 710
Senast: Prinzess
·
Utrustning http://www.horze.se/T%C3%A4cke%2C-bomullskanvas/24382,sv_SE,pd.html?dwvar_24382_color=BL&start=32&cgid=rugs Är detta ett sommartäcke...
Svar
0
· Visningar
949
Senast: Estivuz
·
Utrustning Har försökt söka (både här och i TR) men hitta inget svar, så nu frågar jag rakt ut och hoppas att någon vet. Är Schockemöhle-schabraken...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Prinzess
·
Utrustning En osynlig cykelhjälm i form av en ihopvikt airbag som vid olycka omvandlas till en huva som skyddar huvudet. Uppfinnaren har fått...
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: HannaZ
·
M
Utrustning Den förra tråden stängdes, så jag fixar en ny. :) Lägg in bilder på era träns! 4 5 6
Svar
107
· Visningar
27 800
Senast: mily
·
Utrustning Hej! min häst är lite överbyggd i rumpan och är väldigt lättskrämd så han spänner sig mkt i ryggen, massören sa att han ska ha en sadel...
Svar
4
· Visningar
1 027
Utrustning Jag har ofodrade Rhino wug till min häst som regntäcken, men skulle vilja ha ett ännu lättare regntäcke till sommaren. Han är ganska...
Svar
10
· Visningar
1 595
Senast: svea
·
Utrustning Tror ni någon av dessa sadlar skulle kunna passa den här ponnyn? Orkar inte släpa med de 20h på tåg om det inte finns någon changs ;)...
Svar
0
· Visningar
796
Senast: Ainon
·
Utrustning Sitter här och funderar på att det kanske skulle vara en bra investering att köpa en bomlös till min vbl kille istället för en bomsadel... 2
Svar
25
· Visningar
2 743
Utrustning Går det? Jag vill ha ett par gråa candela med brun skoning. Någon av pikeur experterna som vet? :)
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Scata
·
S
Utrustning Pikeur lucinda byxorna är ju annorlunda där nere, de har inte kardborreband utan sitter ihop. Det är också annorlunda tyg. Jag undrar om...
Svar
1
· Visningar
1 725
Senast: Apollo 13
·
Utrustning Hade sadelprovaren ute och hon menade att pålle har haft sadeln för långt fram och därför blivit kinkig med gjorden. Hon visade på två...
Svar
17
· Visningar
6 335
Senast: Pallen
·
Utrustning Är på jakt efter sadel och har tagit lite mått. Men vet ej hur jag räknar om det till själva bomvidden. Tex normal, vid, 34 eller 36...
Svar
8
· Visningar
1 582
Utrustning Jag är i behov av en ny kavaj ganska snabbt då min både är blekt + att dragkedjan till en ficka på armen gått sönder. Den jag har är...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Deimion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka