Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hjälp snälla mig jag är så jäkla korkad så jag skäms men jag förstår verkligen inte; Följande fakta finns ang bilen: Bilens...
Svar
14
· Visningar
2 267
Senast: pinky
·
H
Utrustning En snabb fråga. Hur långa brukar tyglar i FULL-storlek vara (på ett ungefär)?
Svar
2
· Visningar
7 982
Senast: Haflinger4Ever
·
Utrustning Nån som är flitig använder av dom och kan säga nåt om dom? har lagt beställning på 2 stycken nu. ett regntäcke light och ett fleece. :D
Svar
5
· Visningar
1 500
Senast: H2SO4
·
Utrustning Har testat en kompis Myler-bett på min krångliga dam. (Krånglig i munnen alltså, inte annars) ;) Jag brukar oftast rida henne på...
Svar
11
· Visningar
5 668
Utrustning Köpte nya murarhinkar till hästarna i höstas, att ha som vattenhinkar i boxarna men de är redan väldigt fula och tror inte nån är rund...
Svar
10
· Visningar
5 063
Senast: HannaZ
·
Utrustning På lördag hoppas jag kunna köpa mig mitt efterlängtade Fautras JMS och ta med mig hem! :D :love: Jag har förstått att det finns en...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: Maran
·
Utrustning Jag har sökt, och sökt, utan att hitta i forumet, google är inte min kompis, och jag ger snart upp. Mitt problem, jag har så j*kla...
Svar
19
· Visningar
2 427
Senast: ObbeBobbe
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av dessa sadlar? Vad tycker ni om dom? Och vad är nypriset på dom? har letat runt men hittar inte det...
Svar
0
· Visningar
1 433
Senast: Mazarinen
·
Utrustning Jag är en riktig sucker för pärlor, och nu är jag ute efter ett pannband i svart läder med pärlor på. Någon som sett det? Vet att det... 2
Svar
25
· Visningar
7 726
Senast: Myhr
·
Utrustning Hjälp! Jag vill ha någon typ av uppbindning på utsidan av transporten (tycker att det är allmänt konstigt att sånt inte finns på alla... 2
Svar
21
· Visningar
4 453
Senast: danilo
·
Utrustning Har en liten fundering och det är ang "inridningssadlar". Ser ofta annonser på sadlar som passar bra som inridningssadel, enligt...
Svar
9
· Visningar
1 796
Senast: iNHALE
·
C
Utrustning Någon utav er här som har erfarenhet av stövlarna Cavallo Venezia? Har idag ett par Königs som förvisso är sköna, dock lite jobbiga...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: CarolineEriksson
·
V
Utrustning Hej! Ska byta golv i mitt släpp och funderar hur jag ska göra med mattan. Det är ett Boj släp som vi bytte golv på hos Boj för ca 8...
Svar
3
· Visningar
1 882
Senast: vixan
·
Utrustning Hej gummimattan på släpet flyttar sig i sidled när pålle åker i den. Han står alltså direkt på det hala golvet och det blir en... 2
Svar
24
· Visningar
3 604
Senast: Horzelover
·
Utrustning Funderar på att införskaffa mig ett par byxor i den färgen men jag tycker att de produktbilder jag hittat känns så mörka.... Någon som...
Svar
7
· Visningar
1 634
Senast: Fredag
·
J
Utrustning Vad för sadel skulle passa en häst som har kort och bred rygg? har har kort mellan bogbladet och "sittpunkten". Amerigo vet jag, men det...
Svar
3
· Visningar
1 136
Utrustning Jag ska införskaffa ett nytt bett till min häst, som variation till det tredelade eggbettet som vi rider på idag. Det kommer...
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Gimlan
·
Utrustning Behöver lite input när det finns så många fina färger att välja på :love: Tänkte införskaffa ett lite finare schabrak till tävling...
Svar
7
· Visningar
3 842
T
Utrustning Hej, jag söker ett schabrak som ska vara: * Vitt * Beige kantband * Guld/Beige passpoal * Allround modell * Strl. FULL * Snyggt...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Deimion
·
Utrustning Imon är det betessläpp och blir antagligen en hel del spring;) Dock undrar jag vad ni tycker: Ska jag ta benskydd på honom eller... 2
Svar
32
· Visningar
3 351
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur