Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag ska köpa ett back on track täcke (har ryggvärmaren idag men den är så svår att använda på ett bra sätt) och hade bestämt mig för...
Svar
2
· Visningar
1 249
Senast: Ponylove
·
Utrustning Vet inte om där redan finns en tråd om dessa uppgifter, men skriver iaf. Vet någon vilken anläggningsytan är på Isabell Werh 18"...
Svar
8
· Visningar
4 035
Senast: Homsantofft
·
Utrustning Vet någon på ett ungefär vad stl 38 xw i globus sadlarna motsvarar i grader? Tänkte på Noble sadeln...
Svar
3
· Visningar
1 079
Utrustning Har en Amerigo Vega hemma på prov.. och jag vet inte alls vad jag ska tycka:confused: Så snälla kan ni titta på bilderna och säga vad... 2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: Fiorano
·
Utrustning Om jag köper en begagnad sadel av en firma som efter någon månad visar sig vara trasig i bommen (när sadelmakaren går igenom den), har...
Svar
14
· Visningar
2 341
Senast: feel
·
Utrustning Skulle behöva lite hjälp här nu.. Hade ut en sadelutprovare idag som gjorde en mall på min gosses rygg.. Det jag glömde fråga henne var...
Svar
2
· Visningar
1 246
Utrustning Vet inte riktigt hur jag ska förklara med gör ett försök. :) Drar lite historik om hästen först. Han har en super svängd rygg och... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 621
Senast: Nominous
·
Utrustning Jag känner att jag har väldigt dålig koll på läckra schabrak och märken när det kommer till schabrak överlag! :o:o Allt annat såsom...
Svar
3
· Visningar
1 508
Senast: quigley
·
Utrustning er det noen som vet noe om dette bette ? Korsteel French Link Baucher Bit hvordan fungerer det?
Svar
2
· Visningar
843
Senast: mabriga
·
C
Utrustning Är på jakt efter ett par höga transportskydd som kan tänkas passa mitt sto. Har provat TermoStar, Horseweats Amigo och något annat...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: Nominous
·
Utrustning Tänkte börja kolla på en billig hoppsadel att ha när vi gympahoppar/klättrar/galopptränar/rider ut i dåligt väder. Vanligtvis har jag...
Svar
1
· Visningar
732
Utrustning Jag har en son, 16 år gammal och 185 cm lång, som precis ska börja öva tävling så smått med vår häst. Först en startfälttävlan, sedan...
Svar
4
· Visningar
2 482
Senast: Ramona
·
Utrustning Någon som testa det bettet,ska vara milt med lite hävstångs effekt... 2
Svar
34
· Visningar
6 261
Senast: pinky
·
Utrustning Är de någon som vet om det går att köpa lösa delar till Anky träns?
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Sorbe
·
I
Utrustning När ni rider ut, egentligen oavsett bara för att skritta- eller "rider-mer-ordentligt". Hur klär ni er, och hästen, mer regniga dagar... 2
Svar
22
· Visningar
5 347
Senast: Kaffeekopp
·
Utrustning Liten fråga, ni som har byxor med långa ben, hur långa ben har ni och hur långa är ni? Jag är varken lång eller smal, däremot har jag...
Svar
13
· Visningar
2 846
Senast: Salinero
·
Utrustning Hej! :bow: Det är så att min make vill köpa en hjälm så vi kan börja rida tillsammans men nu är det så att han har storlek 64 och vill...
Svar
2
· Visningar
1 283
M
Utrustning Finns de inte att få tag i? Har en jättesnygg Zaldisadel i Dark London (tror jag- orange-röd-brun). Skulle så gärna vilja hitta ett...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: annafrida
·
Utrustning Syntethistorian. Erfarenheter? Är det lika mycket mankfrihet på dem som på lädersadlarna?
Svar
0
· Visningar
564
Senast: Comfort
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka