Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu har jag fått en idé om att jag vill ha rosa och grå utrustning till min häst. Så ni som har något i dessa färger får hemskt gärna... 2
Svar
27
· Visningar
4 127
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Hej! Jag är ju igentligen westernryttare men ska nu hänga på hopp och dressyrfolket i mitt stall med min lilla quarter när de tränar...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: r_freddy
·
Utrustning Kört fast lite. Rider för närvarande på ett pelhambett och skulle behöva lite tips på andra bett som kan fungera. Detta bett har...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Snyggve
·
Utrustning finns det? har nb till min stora häst och hon går super bra med dem ^_^ men min lilla shettis som haft fång (senaste var för 1,5 år...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Buck
·
Utrustning Nu börjar de bli varmare ute och svetten börjar lacka i de annars så sköna ridbyxorna. Vad kör ni med på sommaren?
Svar
19
· Visningar
2 187
Senast: bigganl
·
Utrustning Är jag blind eller? Öppnar inte mässan idag? / maran börjar fundera på om hon är helt förvirrad
Svar
7
· Visningar
1 118
Senast: Sorbe
·
Utrustning Hej Har skickat mail till 2 olika personer med likadana sadlar till salu, den ena skickade jag till före påsk den andra i början av...
Svar
8
· Visningar
2 256
H
Utrustning Har köpt en okrossbar grep, det står ''made in sweden V-plast'' på den, den är riktigt bra. Vet att dom tillverkar hästutrustnings...
Svar
2
· Visningar
1 233
Senast: ricca
·
Utrustning Vad har ni för storlek på er Greenguard till era shettisar. Han är maxad och drar ponny/cob i huvudet. Munkorgen fick jag köpa cob i.
Svar
19
· Visningar
6 087
Utrustning Aldrig mött en sån känslig häst som denna men nu har han såklart även fått lite skav av senskydden. Vet ju att veredus har...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: linzan
·
Utrustning Jag tror jag blir galen! Hur ska man kunna hitta ridstövlar som passar en tonåring? Han har storlek 43 vilket innebär att det inte...
Svar
7
· Visningar
1 739
Senast: Jeps
·
Utrustning Okej, din högsta önskan har gått i uppfyllelse (iaf min:D) Du får förnya din hästs garderob helt och du behöver inte bry dig om vad det... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
16 945
Utrustning jag har länge letat efter den perfekta flughuvan till min polle, hon får lätt solexem på mulen och behöver både solkräm och ett nät för...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Ms_Antrop
·
M
Utrustning Söker någon/några med erfarenhet. Innan vi provar så vill vi hitta er som har provat/använder solcellspanel för bilbatterier. Kan...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: micke
·
Utrustning Jag har länge haft en dröm om att skapa en egen kollektion med ridkläder och designa. Men jag har ingen aning om hur man går tillväga...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: oxer
·
Utrustning Vad finns det för olika eksemtäcken? Vilket använder ni till era eksemhästar? Jag vill ha ett med hals och magplatta, typ boetts men dom...
Svar
13
· Visningar
2 994
Senast: Duplo
·
Utrustning Hej jag har ett varmblod med hög manke, lång rak rygg och vid bomvidd. Letade sadel till henne länge men hittade inget som passade...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Har googlat som en galning om flugtäcken och det är givetvis helt olika svar beroende på vad man tycker själv. Så jag startar en tråd...
Svar
4
· Visningar
1 807
Utrustning Är det någon här som har provat detta tränset? Vad tyckte ni om det? Det ska vara designat för att passa hästens huvud ergonomiskt...
Svar
11
· Visningar
3 126
Senast: Totola
·
Utrustning Jag ska snart åka till USA och undrar om några här på forumet har några bra tips på prisvärda produkter? Dollarn är ju hyfsat låg nu...
Svar
11
· Visningar
2 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka