Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning hej :) 1.jag undrar om man får ha en swarofski-pannband på lokal dressyr-tävling?jag behöver ett svar ganska snabbt.även vad man får ha...
Svar
6
· Visningar
2 554
Senast: julia97
·
Utrustning Hur funkar det? Min hjälm luktar inge vidare längre (efter de varma dagarna förra sommaren, så jag har dragit lite på det för jag har...
Svar
10
· Visningar
1 929
Senast: Hæst
·
Utrustning Någon som har regntäcke som är från börjes, deras eget märke? Funderar på att köpa ett men undrar hur bra de håller vätan borta? Min... 2
Svar
22
· Visningar
3 659
·
Utrustning Hur gör ni om ni ska vara med på klubbtävlingar oavsett gren? Eller ja alla tävlingar som inte kräver kavaj.. Har ni ngn snygg tröja...
Svar
15
· Visningar
3 890
·
Utrustning Jag har hittat ett täcke på e bay som jag vill bjuda på och det står att storleken är 6´6 vad innebär det i svensk storlek? Vad bör...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Inka-90
·
Utrustning Nån som beställt från Schockemöhle? Hur lång tid tog det? Det jag tänkt beställa finns i lager så borde ju gå fort men jag måste ha det...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Bison
·
L
Utrustning Jag har en dressyrsadel Crown Arwen som är väl utprovad och passar min häst bra. Hästen har haft en del ryggproblem men de är nu nästan...
Svar
0
· Visningar
1 351
Senast: lasseman
·
  • Låst
Utrustning Dags för en ny ullaredstråd tycker jag! Någon som varit där på sistone? Bilder önskas! :laugh: 83 84 85
Svar
1 683
· Visningar
270 522
Senast: Nomina
·
Utrustning Behöver hjälp att hitta ett stort hönät. Tänkte fixa till så man kan spänna fast det i fyra hörn i transporten. Har väldigt stort...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: Kirie
·
S
Utrustning Hej, jag provar nu denna vägen... Har hållt på hur länge som helst med att försöka hitta en dressyrsadel till min häst som har väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 387
Senast: Svanteroy
·
A
Utrustning Är det någon som har tips på sadel som kan passa min systers häst, hon är bred över manken, halvblod. Hade jätteproblem att hitta en...
Svar
1
· Visningar
758
O
Utrustning Jag har stött på sadlar som haft bossor som varit olika stora, ex den ena nån cm längre än den andra. är det farligt/dåligt eller kan...
Svar
2
· Visningar
1 260
Utrustning Jag är i full rulle med att ta reda på vilka olika delar jag ska inhandla till mitt renoverings-släp. När jag pratar med återförsäljarna...
Svar
18
· Visningar
11 668
Senast: danilo
·
O
Utrustning vad motsvarar +1 i amerigo ? är det ca normal bom? svara gärna ni som vet..:)
Svar
4
· Visningar
3 732
Senast: pomelo
·
Utrustning Jag letar efter dressyrsadel till min lilla hopphäst, men eftersom jag varit mest inriktad mot hoppning så har jag inte så stor koll i...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Ignalina
·
Utrustning En kort fråga...Är bommen i wintec likadan som den i bates? Dvs passar wintec passar bates? eller?
Svar
3
· Visningar
1 074
Utrustning Finns det till 505 modellen? Fått till svar från åf att dom inte har det utan att man kan kapa till en helbom själv om man är händig...
Svar
1
· Visningar
1 406
Senast: svea
·
O
Utrustning kanske lite konstig fråga, men har sett annonser där de skriver barnsby & inte cliff barnsby, men är de samma märke bara att man inte...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: caballus
·
Utrustning Har ni flugtäcken på era hästar på sommaren när flugor och andra insekter härjar som värst? Tycker ni att hästarna verkar lättade när de...
Svar
7
· Visningar
1 850
Senast: tinituss
·
Utrustning Vilken av dessa är bäst? RAMBO SWEETITCH HOODY? eller Rambo FLYBUSTER? MIn häst blir mycket knott och myggbiten på sommaren så...
Svar
3
· Visningar
1 470
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur