Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har lånat en sadel och behöver nu er hjälp att se om den passar på nån av mina killar.. Det är en M&N hoppsadel, vet ej modell. Strl...
Svar
19
· Visningar
2 181
Senast: tinituss
·
Utrustning Någon här som testat att köpa någon? Fanns många fler varianter på bomlösa där än jag sett här i sverige och såg några som på bild...
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: Comfort
·
Utrustning Har en stor nordsvensk som kommer behöva flughuva som verkligen sitter bra (det vill säga kvar...) och är i rätt storlek. Han har...
Svar
15
· Visningar
2 920
Senast: Totola
·
P
Utrustning Hej jag har nyligen skaffat mig ett varmblods sto och är nu på jakt efter sadel till henne. Planen är att låna hem sadlar och sedan be...
Svar
3
· Visningar
1 759
Utrustning Jag har precis fått en hem en montsegur sadel men just nu känner jag mig huuur dum som helst för jag har ingen aning om hur jag ska dra...
Svar
7
· Visningar
2 482
Senast: ricca
·
Utrustning Hej! Det är så att min sadel har gått sönder och bara haft den i 6 månader, har lossnat massa sömmar vid bossorna. Och detta gör att...
Svar
11
· Visningar
1 434
Senast: Lokkur
·
Utrustning Efter mycket sadelletande blev vi tvungna att köpa en thorowgood dressyrsadel (ville inte ha en dressyrsadel men men). Den låg utmärkt...
Svar
15
· Visningar
2 365
Utrustning Jag söker ett svart remontträns, silverfärgade spännen, gärna reglerbar nosdel (inget krav, men den får inte vara allt för lång då...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Nomina
·
Utrustning Hoppas jag lagt tråden rätt. Nu kommer jag säkert framställa som en idiot som ens tänker tanken att tävla dressyr i Tretorn Falsterbo...
Svar
8
· Visningar
2 773
Senast: Deimion
·
Utrustning Fick en tankeställare idag. Kontig fråga kom upp idag i stallet. En lite ovan ryttare frågade mig om varför det var nödvändigt att ha...
Svar
8
· Visningar
1 610
·
A
Utrustning Hej alla. Jag har precis kommit upp i de lite högre klasserna i dressyr och skulle vilja köpa en frack. Hittar då bara svarta eller...
Svar
6
· Visningar
1 553
Utrustning Vill gärna ha tips på bra bridongbett som era hästar trivs med! :) Att jag säger "bra" är för att min lille kuse i allmänhet inte...
Svar
0
· Visningar
562
·
Utrustning Blandar ni silverspännen och mässingspännen? Jag är väldigt sugen på ett träns men just det tränset jag vill ha finns bara med...
Svar
15
· Visningar
2 736
·
Utrustning Har varit och klämt på lite olika bomlösa sadlar till mina två breda damer. Fastnade för freemax på Börjes. Den svarta i läder menar jag... 2
Svar
23
· Visningar
9 949
A
Utrustning Jag har ett halvblod sto som jag rider med pelhamsbett just nu då jag tycker att det är det som funkar bäst. rider väldigt löst på detta...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: alexandraisabella
·
Utrustning Vad tycker ni om nya horze katalogen för 2011? De brukar ju ha mycket färg i sitt sortiment. 2
Svar
37
· Visningar
3 827
Senast: Remix
·
Utrustning I stl X-full. Är alltså enbart intresserad av själva pannbandet. Max prisklass 400:- Har ett Zaldi träns och ett Lemetex vilka passar...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: palle
·
Utrustning Åh herregud, hjälp! Vad är det för djungel när det kommer till att sätta på gasfjädrar/ dämpare eller att helt enkelt ordna med sin...
Svar
14
· Visningar
12 301
Senast: danilo
·
F
Utrustning Jag har äntligen hittat för mig skånsk åkvagn och skulle hämta den hemma (från Sverige till Finland) i morgon :banana: . Jag har...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: ptr
·
Utrustning Precis som rubriken lyder. Vet ni om man kan tvätta sina ridskor (Jodhpurs m. stålhätta) i tvättmaskin? Och isåfall i vilken temperatur...
Svar
15
· Visningar
5 004
Senast: Petronella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka