Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Jag har en islandshäst som jag ska rida på tur med och med fler hästar och lite mer tempo är hon svår att stanna. Jag rider henne annars...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: GotAsecret
·
Utrustning Som så många andra har jag stoira problem att blanda svart o brunt. Men nu har jag hittat den perfekta sadeln! Helt underbar enligt... 2
Svar
30
· Visningar
2 979
Senast: Kafferosta
·
Utrustning Nu är det dags för lite täckesshoppande igen. Halvhals är ett krav, hästen är en islänning som är ganska så tunn i kroppen absolut...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: caballus
·
H
Utrustning Har funderat på att köpa en sadel av en bekant. Det är en Olympus syntetsadel som ligger jättebra på min häst och som är ok att rida i...
Svar
8
· Visningar
1 520
Senast: linzan
·
Utrustning Att Prestigesadlarna går att värma om vet jag,men hur är det med äldre Appaloosasadlar? Är de också omvärmningsbara? Alla eller from...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Rie
·
Utrustning Är det någon här inne som har Horsewares Rambo newmarket transportskydd? Hur är dom i storlekarna? Är ni nöjda med dom?
Svar
5
· Visningar
1 027
Utrustning Någon med erfarenhet av dessa 2 Prestigemodeller? Vill ha bra med stöd (klossar fram och bak) och djupt säte.
Svar
3
· Visningar
1 554
Senast: pulkaskurk
·
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: Líf
·
J
Utrustning Jag har provat pelham på min D-ponny, och det funkar jättebra, men eftersom pelham är så pass starkt så vill jag inte rida med det hela...
Svar
5
· Visningar
1 279
Utrustning Då mina shortshaps är väldigt korta numera behöver jag nya. Problemet är att mina ben är så smala och långa, att det känns omöjligt att...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: iNHALE
·
Utrustning När jag skulle lasta ur min unghäst efter såg jag att bommen gått rakt av :crazy:. Under resans färd hade inget speciellt hänt( som...
Svar
12
· Visningar
6 096
Utrustning men alla trådar verka gammla, isåfall vill ja starta ny tråd där ni visar upp erat färgglada ekipage, själv har ja beställt neongrönt... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
22 569
Senast: Muin
·
Utrustning Är lite nyfiken på vad ni har för erfarenheter av denna syntets sadel av märket Claridge House.. Jag letar efter en relativt billig...
Svar
13
· Visningar
2 516
Senast: Supernova
·
  • Låst
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna bil? Jag drar inte mycket men lite då och då.... mvh
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Jag hade sadelprovarn ute i förra veckan och han provade då ut en Prestige Versailles till min häst. Jag har nu ridit i denna sadel lite...
Svar
3
· Visningar
1 403
Utrustning Undrar av ren nyfikenhet hur mycket reflexer ni använder när ni rider ut i mörker? Använder du mer reflexer om du börjar ritten när det... 2
Svar
20
· Visningar
2 943
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Har nyligen köpt ny häst och tusentals saker till honom, och nu känner jag att det är dags att uppdatera även min egen utrustning. Men... 2
Svar
23
· Visningar
2 896
Senast: Melina
·
Utrustning Vet att det fanns en sån här tråd för flera år sedan, men det vore skojigt med en ny! Hur ser era hästar ut när ni åker transport...
Svar
2
· Visningar
1 700
Senast: KasperTim
·
E
Utrustning Som rubriken lyder behöver jag ett snabbt svar! Jag ska sälja en Bates Caprilli dressyrsadel idag. Jag hittar inte kvittot men har...
Svar
5
· Visningar
1 087
Utrustning Hej! Nu har jag och ElAmir har sadelprovning med befintliga sadlar. Vi kan ta min häststackare först: Först dressyrsadel modell... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 798
Senast: ElAmir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025