Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag är lite sugen på att köpa mig ett par tretorn, men de kanske är för höga för mig... :crazy: Eftersom de väl är rätt små i foten...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Remix
·
Utrustning Någon som har läderprodukter från det märket? (HG) Är ute efter ett pullarträns (eller remont) i väldigt mjukt, smidigt och följsamt...
Svar
2
· Visningar
1 275
Utrustning På "min" tid när jag red på ridskola gick alla hästar med allroundsadlar. I efterhand kan jag ju inte säga att dom låg särskilt bra... 2
Svar
32
· Visningar
4 151
Senast: Hæst
·
Utrustning Förra veckan var inte hästen och jag riktigt av samma åsikt... Så det slutade med att jag fick "bada" med mina finstövlar och sen...
Svar
4
· Visningar
1 019
E
Utrustning Jag är inne på mitt tredje par tretorn advance. första pajja knappen på och andra snörflärpen som man trär igenom. och nu mitt tredje...
Svar
3
· Visningar
1 170
Utrustning Tycker inte min sadel ligger helt 100 längre och tänke börja kolla lite på nya sadlar. Ska självklart ta hjälp sadelutprovare men...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: Remix
·
V
Utrustning bara lite nyfiken vad era hästar har på sig i transporten...skriv gärna ca temeraturer och vilket täcke:)
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: Inka-90
·
Utrustning Den enda sadeln jag provat som inte lägger sig och trycker runt manken är denna. Han breddar sig äntligen och han lär nog...
Svar
0
· Visningar
1 900
Senast: linzan
·
Utrustning Någon som har de? Hur mycket hö rymmer de ungefär? Är de som Ikeas fd kassar. Ikeas kassar har blivit så förbaskat små
Svar
11
· Visningar
1 694
Utrustning Jag söker efter ett set med höga transportskydd till min islänning då han strimlade de andra förra veckan den lilla :devil: Han har...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: Egonson_
·
K
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av Knights sadlar, som har utbytbara koppjärn? Tyck gärna till i sådana fall :) Själv har...
Svar
7
· Visningar
6 773
Senast: Kafferosta
·
Utrustning Det finns många vettiga dragbilar, men vilken tycker ni är absolut bäst? Jag behöver en bil som tar sig fram överallt oavsett väglag... 2
Svar
25
· Visningar
4 301
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag ha så himla svårt att hålla fast i tyglarna när jag rider, de blir längre och längre. Har smala lädertyglar med stoppar, vilka jag...
Svar
8
· Visningar
1 889
Senast: Martina_m
·
Utrustning Har en väldigt bred och rund welsh cob och letar efter en hoppsadel. Har kollat lite på olika sadlar med omvärmningsbar bom, är det ngn...
Svar
8
· Visningar
2 336
Senast: biffen
·
Utrustning Är bävernylon vattentätt eller bara vattenavstötande?
Svar
14
· Visningar
1 857
Senast: Deimion
·
H
Utrustning Är dom verkligen så bra som dom låter?? Någon här som HAR ett sådant?
Svar
16
· Visningar
3 082
Senast: sassiball
·
M
Utrustning hej Tänkte höra om någon vet vilka märken av hästtransporter som säljer transport för kusk? alltså med extra långa balkar där man...
Svar
6
· Visningar
1 589
Senast: vike
·
Utrustning Idag gick min andra dragkedja på ridstövlarna sönder, Petrie med dragkedja baktill. De är mycket sparsamt använda under ett års tid och...
Svar
7
· Visningar
1 764
Senast: Deimion
·
Utrustning En sista fråga om transporter av mig. Vad skulle ni välja? En thule star safir eller en cheval liberte (någon av alla modeller mellan...
Svar
6
· Visningar
1 781
Utrustning Har bara hittat en test av säkerhetsvästar och den är från 2008. De flesta modellerna är redan utgångna. Jag vill ha en säkerhetsväst...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: mian1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka